Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 At jeg vet ikke om jeg gidder å fikse farsdagspresang til han (baby er 6 mnd så hun bryr seg ikke). Han har et språk som hører hjemme i sandkassa og oppfører deg som om han fortsatt bor hjemme hos mora si, hvor hun stuller og steller for han! Lille dritunge... fusk ass... sorry måtte bare få det ut et sted. Anonymous poster hash: f7e5c...82a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Vet at jeg er like barnslig nå men han driver meg til det....Det har vært så mange ganger hvor jeg har sett forbi med fingrene og sett stort på ting men denne gangen vet jeg ikke om jeg gidder. HI Anonymous poster hash: f7e5c...82a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 *sett mellom fingrene HI Anonymous poster hash: f7e5c...82a
MammantilNurket Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Hvorfor i alle dager gikk du bort og fikk barn med ham, da? "Teit" oppførsel kommer vel ikke over natten ... han må da ha vært litt teit fra før også?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Om du reagerer slik så har dere bare en evig maktkamp foran dere. Ingenting vil endre seg om du dropper gaven. Er ikke en gang han tenker på at det er farsdag søndag, eller at han forventer noen oppmerksomhet, og da ergrer du deg bare unødvendig. Om han ønsker en markering og ikke får det, da blir han trolig såret fordi det er hans aller første farsdag som du boikotter. Uansett blir du en like stor taper ved den løsningen som han ev. blir. Fortell ham saklig i morgen at nå har du fått nok, skal dere greie å ha det bra sammen så må dere lære dere å kommunisere ordentlig med hverandre - og så forteller du ham når dere har time på familievernkontoret (du ringer fvk på forhånd og bestiller time). Anonymous poster hash: 2da4a...193
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Hvorfor i alle dager gikk du bort og fikk barn med ham, da? "Teit" oppførsel kommer vel ikke over natten ... han må da ha vært litt teit fra før også? Det tenker jeg også hver gang jeg ser innlegg om menn som oppfører seg ille, jeg tør bare ikke skrive det. Takk for at du gjorde det! Anonymous poster hash: 30065...536
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 Det tenker jeg også hver gang jeg ser innlegg om menn som oppfører seg ille, jeg tør bare ikke skrive det. Takk for at du gjorde det! Anonymous poster hash: 30065...536 Vel, det må da være lov å ha en utblåsning en gang i blant uten at det trenger å bety at vi skal gå fra hverandre eller at han var feil å slå seg til ro med å få barn med? Jeg tipper det er ganske normalt i ethvert forhold. Jeg kunne selvfølgelig ringt ei venninne å blåst ut frustrasjonen der istedenfor her...men valgt å gjøre det her.. Takk til dere med konstruktive svar. Vi går i parterapi, og skal dit i dag. Jeg skal selvfølgelgi markere hans første farsdag. Men, noen ganger blir man bare litt barnslig selv i øyeblikket... det må da være lov for oss kvinner å miste grepet litt i blant også... Anonymous poster hash: f7e5c...82a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 Vel, det må da være lov å ha en utblåsning en gang i blant uten at det trenger å bety at vi skal gå fra hverandre eller at han var feil å slå seg til ro med å få barn med? Jeg tipper det er ganske normalt i ethvert forhold. Jeg kunne selvfølgelig ringt ei venninne å blåst ut frustrasjonen der istedenfor her...men valgt å gjøre det her.. Takk til dere med konstruktive svar. Vi går i parterapi, og skal dit i dag. Jeg skal selvfølgelgi markere hans første farsdag. Men, noen ganger blir man bare litt barnslig selv i øyeblikket... det må da være lov for oss kvinner å miste grepet litt i blant også... Anonymous poster hash: f7e5c...82a Det er ikke normalt at partneren oppfører seg barnslig nei, eller at partneren ikke klarer å være selvstendig. Det må jo være lov å lure på hva du en gang i tiden så i en slik mann som det? Anonymous poster hash: 30065...536
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #9 Skrevet 10. november 2016 Det er ikke normalt at partneren oppfører seg barnslig nei, eller at partneren ikke klarer å være selvstendig. Det må jo være lov å lure på hva du en gang i tiden så i en slik mann som det? Anonymous poster hash: 30065...536 Takk for din bekymring, men jeg tror ikke du har tilstrekkelig historikk og informasjon om min samboer og vårt samliv til å trekke noen konklusjoner. HI Anonymous poster hash: f7e5c...82a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #10 Skrevet 10. november 2016 Bra dere går i parterapi, håper dere greier å løse problemene deres. Du sier han oppfører seg som om han bor hjemme hos moren - det viser vel viktigheten av at kvinner er veldig bevisste på å oppdra gutter til menn og jenter til å ikke godta forvokste guttevalper når jentene selv blir voksne Jeg håper dere kan finne ut av ting, Hi. Og joda, det er lov å blåse ut. Jeg tror det mange ser her inne er at mange som blåser ut slik du gjorde i går ikke tar tak i ting, men bare kommer med tråd etter tråd hvor forholdene i hjemmet bare blir verre og verre uten at de bryter ut. Men det gjelder jo ikke deg og sin samboer, for dere tar tydeligvis ansvar og jobber med forholdet Det er en prosess som ikke går uten knirk i systemet, og da er det lov å blåse ut. Den terapitimen i dag kom jo da også som bestilt, og jeg vil tro du tok opp ting der. Lykke til videre Nr. fem Anonymous poster hash: 2da4a...193
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #11 Skrevet 10. november 2016 Bra dere går i parterapi, håper dere greier å løse problemene deres. Du sier han oppfører seg som om han bor hjemme hos moren - det viser vel viktigheten av at kvinner er veldig bevisste på å oppdra gutter til menn og jenter til å ikke godta forvokste guttevalper når jentene selv blir voksne Jeg håper dere kan finne ut av ting, Hi. Og joda, det er lov å blåse ut. Jeg tror det mange ser her inne er at mange som blåser ut slik du gjorde i går ikke tar tak i ting, men bare kommer med tråd etter tråd hvor forholdene i hjemmet bare blir verre og verre uten at de bryter ut. Men det gjelder jo ikke deg og sin samboer, for dere tar tydeligvis ansvar og jobber med forholdet Det er en prosess som ikke går uten knirk i systemet, og da er det lov å blåse ut. Den terapitimen i dag kom jo da også som bestilt, og jeg vil tro du tok opp ting der. Lykke til videre Nr. fem Anonymous poster hash: 2da4a...193 Tusen takk! Ja, du har rett i dine betraktninger. Vi fikk faktisk skryt av terapeuten i dag som synes vi er modige og ansvarlige som tar tak i ting før det blir for uhåndterlig. Vi har veldig godt av det begge to ! HI Anonymous poster hash: f7e5c...82a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Takk for din bekymring, men jeg tror ikke du har tilstrekkelig historikk og informasjon om min samboer og vårt samliv til å trekke noen konklusjoner. HI Anonymous poster hash: f7e5c...82a Nei, dere går sikkert i parterapi fordi alt er så flott og fint... Anonymous poster hash: d57d3...13a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Nei, dere går sikkert i parterapi fordi alt er så flott og fint... Anonymous poster hash: d57d3...13a Hi og samboeren tar ansvar for den situasjonen de har før det blir helt krise i forholdet, og det fortjener respekt - ikke latterliggjøring! Anonymous poster hash: 2da4a...193
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 Hi og samboeren tar ansvar for den situasjonen de har før det blir helt krise i forholdet, og det fortjener respekt - ikke latterliggjøring! Anonymous poster hash: 2da4a...193 Det bestemmer jeg da helt selv hva jeg skal mene og si om. Anonymous poster hash: d57d3...13a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #15 Skrevet 11. november 2016 Det bestemmer jeg da helt selv hva jeg skal mene og si om. Anonymous poster hash: d57d3...13a Det gjør du selvfølgelig, og det at du skriver det du gjør sier mer om deg enn om Hi. Anonymous poster hash: 2da4a...193
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #16 Skrevet 11. november 2016 Det gjør du selvfølgelig, og det at du skriver det du gjør sier mer om deg enn om Hi. Anonymous poster hash: 2da4a...193 Det forholdet er dødsdømt uansett. At hun forsvarer det her på forumet og sier "dere kan ikke vurdere vårt forhold eller si at det ikke går bra", og i neste innlegg forteller at de jevnlig går i terapi - altså, det er bare selvbedrag. Tipper at om ett til to år er det en ny tråd her fra samme dame, om hvordan hun skal bære seg ad med eksen. Som lar alt flyte når barnet er der på samvær osv. Anonymous poster hash: d57d3...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå