Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Har en 6 mnd gammel baby og jeg sliter med å legge henne på kvelden. Hun er så aktiv og full av liv. Og bare blid (når hUn er trøtt på dagtid blir hun sutrete). Jeg tror kanskje jeg har skjønt greia nå og at hun er overtrøtt egentlig. Hva er deres erfaringer med symptomer på overtrøtthet? Anonymous poster hash: af87d...ef4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Baby på 7 mnd her. Blir bare sutrete og gtinete når overtrett. Vil ingenting, ikke spise, ikke være på gulvet, ikke sitte i fanget. Kan oppholde ham litt med sang og hopping i fanget. Legges han når han er slik, så gråter han, kjefter og hyler. Men babyer er jo forskjellige, så det kan godt være det du opplever er tegn på overtretthet hos din. Anonymous poster hash: 43142...e35
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Ja, det kan være. Nå har hun akkurat sovnet etter 2 timer hvor hun har gnidd seg i øynene, dubbet av for så i neste øyeblikk herjet rundt. Jeg har hatt det helt mørkt på rommet, bare bysset og vært rolig. Jeg synes det er så vanskelig å vite om hun faktisk bare er våken eller er overtrøtt... I snart 2 uker nå har hun ikke sovnet før kl 1, 2 og nesten 3 på natta. Da har hun vært i full fart fra kl 17-18.... det er det jeg synes er så rart at hun klarer å holde det gående fra 18. Mens, på dagtid klarer hun max 3 timer før hun må sove ( hun sover lite på dagtid også, bare sånne 20-30 minutters). Så det er litt pga dette jeg har begynt å mistenke at hun faktisk er overtrøtt. Får prøve mørkt rom og rolig mamma strategien noen kvelder til for å se. HI Anonymous poster hash: af87d...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå