Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Overrasket meg med at han hadde tatt ny tatovering med første bokstav av mitt navn ... vi pratet ikke om dette og ble litt sånn wow .. hva skal jeg tenke liksom vi har ikke vært så lenge sammen ?!? Anonymous poster hash: c2f8f...250
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Hvor lenge har dere vært sammen? Forlovet? Satt bryllupsdato? Jeg tror jeg hadde fått iskalde føtter og lagt på sprang for å få varmet dem et annet sted. Grøss - det gir meg vibber - "du kan aldri gå fra meg, jeg har jo merket deg på kroppen min, du er min for alltid". Det gir meg rett og slett litt maniske eller kontrollerende vibber og er milevis fra å være romantisk i min verden. Anonymous poster hash: c9d8c...6dd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Det hadde satt meg ut også... hva sier han om det nå? Anonymous poster hash: 963f1...a28
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Jeg sa det var litt dumt egentlig :/ men e jo glad i han Anonymous poster hash: c2f8f...250
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Men hvor lenge har dere vært sammen, da? Anonymous poster hash: c9d8c...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå