Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå som jeg ikke hadde penger..!! 😳 Jeg venter på å få innvilget AAP da jeg har blitt syk, men det tar sååå lang tid, så jeg begynte å bli stressa pga ingen inntekt. 😔🙏🏻 så wow, er litt sjokka og letta over å få penger på konto!😀🎉 Anonymous poster hash: 784c6...939
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Gratulere! Det unner jeg deg som har blitt syk🤗 Anonymous poster hash: 98dcf...c8f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Gratulerer!!! Morsomt at det kom akkurat da du trengte det😊 Anonymous poster hash: 605d9...db9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå som jeg ikke hadde penger..!! 😳 Jeg venter på å få innvilget AAP da jeg har blitt syk, men det tar sååå lang tid, så jeg begynte å bli stressa pga ingen inntekt. 😔🙏🏻 så wow, er litt sjokka og letta over å få penger på konto!😀🎉 Anonymous poster hash: 784c6...939 Synes det er spesielt å ha "råd" til å spille ( regner med du har brukt penger da det er få muligheter gratis) når du ikke har inntekt. Det er ofte sånne som deg som forblir fattige selv om du var heldig nå. Tenk over prioriteringene fremover og med de pengene du vant. Pengespill er statistisk svært lite lønnsomt. -å for de som evt hyler om misunnelse så er jeg ikke det. Jeg har en lønn langt over gjennomsnittet (og bruker ikke penger på spill😉). Anonymous poster hash: 10c3c...cc3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Synes det er spesielt å ha "råd" til å spille ( regner med du har brukt penger da det er få muligheter gratis) når du ikke har inntekt. Det er ofte sånne som deg som forblir fattige selv om du var heldig nå. Tenk over prioriteringene fremover og med de pengene du vant. Pengespill er statistisk svært lite lønnsomt. -å for de som evt hyler om misunnelse så er jeg ikke det. Jeg har en lønn langt over gjennomsnittet (og bruker ikke penger på spill😉). Anonymous poster hash: 10c3c...cc3 Jeg hadde penger på spillekontoen fordi jeg alltid har vunnet 50,- eller 100,- på Lotto.. så da har jeg brukt de på neste spill.. jeg spiller svært lite 😉 Hadde faktisk glemt at jeg hadde spilt. Jeg er (heldigvis) ikke fattig, har bare ikke inntekt akkurat nå. Hadde grei inntekt før jeg ble syk.. HI Anonymous poster hash: 784c6...939
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Tusen takk til dere andre ☺️❤️ Anonymous poster hash: 784c6...939
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Så kjekt! Hva vant du på? Anonymous poster hash: 2be00...516
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Så kjekt! Hva vant du på? Anonymous poster hash: 2be00...516
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Jeg hadde penger på spillekontoen fordi jeg alltid har vunnet 50,- eller 100,- på Lotto.. så da har jeg brukt de på neste spill.. jeg spiller svært lite 😉 Hadde faktisk glemt at jeg hadde spilt. Jeg er (heldigvis) ikke fattig, har bare ikke inntekt akkurat nå. Hadde grei inntekt før jeg ble syk.. HI Anonymous poster hash: 784c6...939 Penger på spillekortet er penger som alle andre penger. Bare å ta ut hvis man ser man har dårlig råd. Synes selvfølgelig det var fint at du vant men benytt nå sjansen til å gjøre noe fornuftig. - lag enn langsiktig plan, ikke sløs de bort på f eks dyrere julegaver eller fest og moro. 35.000,- gir mange muligheter men kan også være sløst bort på et blunk😩 Anonymous poster hash: 10c3c...cc3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #12 Skrevet 9. november 2016 Penger på spillekortet er penger som alle andre penger. Bare å ta ut hvis man ser man har dårlig råd. Synes selvfølgelig det var fint at du vant men benytt nå sjansen til å gjøre noe fornuftig. - lag enn langsiktig plan, ikke sløs de bort på f eks dyrere julegaver eller fest og moro. 35.000,- gir mange muligheter men kan også være sløst bort på et blunk😩 Anonymous poster hash: 10c3c...cc3 Takk for råd 😉 jeg er fornuftig med penger og har akkurat lært meg å spille Lotto 😂 Har aldri skjønt det før 🙈 Anonymous poster hash: 784c6...939
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 Så kjekt! Hva vant du på? Anonymous poster hash: 2be00...516 Extra 😀 Anonymous poster hash: 784c6...939
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #14 Skrevet 9. november 2016 Penger på spillekortet er penger som alle andre penger. Bare å ta ut hvis man ser man har dårlig råd. Synes selvfølgelig det var fint at du vant men benytt nå sjansen til å gjøre noe fornuftig. - lag enn langsiktig plan, ikke sløs de bort på f eks dyrere julegaver eller fest og moro. 35.000,- gir mange muligheter men kan også være sløst bort på et blunk Anonymous poster hash: 10c3c...cc3 Herregud, du er virkelig dagens kjipeste Gratulerer med gevinsten hi Anonymous poster hash: 91cf4...cc0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #15 Skrevet 9. november 2016 Gratulerer Anonymous poster hash: 0c629...b9b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #16 Skrevet 9. november 2016 Så herlig!!! Kjekt å høre at noen som virkelig trenger det, vinner for en gangs skyld! Anonymous poster hash: 34433...715
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #17 Skrevet 9. november 2016 Herregud, du er virkelig dagens kjipeste Gratulerer med gevinsten hi Anonymous poster hash: 91cf4...cc0 Fordi jeg sa at det er spesielt å bruke penger på pengespill hvis man ikke har inntekt.. Hmm.. Du skjønner alle monnet drar og da bør man ikke bruke penger på spill. Det er ikke vanskelig å tilbakeføre fra spillkortet hvis man har litt penger der.. Du synes kanskje det er greit å spille og så risikere å måtte gå på nav å få nødhjelp??? Anonymous poster hash: 10c3c...cc3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #18 Skrevet 9. november 2016 Fordi jeg sa at det er spesielt å bruke penger på pengespill hvis man ikke har inntekt.. Hmm.. Du skjønner alle monnet drar og da bør man ikke bruke penger på spill. Det er ikke vanskelig å tilbakeføre fra spillkortet hvis man har litt penger der.. Du synes kanskje det er greit å spille og så risikere å måtte gå på nav å få nødhjelp??? Anonymous poster hash: 10c3c...cc3 Du er virkelig dagens kjipeste Anonymous poster hash: 181cd...7a3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #19 Skrevet 10. november 2016 Fordi jeg sa at det er spesielt å bruke penger på pengespill hvis man ikke har inntekt.. Hmm.. Du skjønner alle monnet drar og da bør man ikke bruke penger på spill. Det er ikke vanskelig å tilbakeføre fra spillkortet hvis man har litt penger der.. Du synes kanskje det er greit å spille og så risikere å måtte gå på nav å få nødhjelp??? Anonymous poster hash: 10c3c...cc3 Neida, jeg risikerte ikke å gå på sosialen! Mannen min har inntekt han altså, så vi hadde greid oss, og vi har penger på sparekonto og verdier vi kan selge. Er ikke helt der enda at barna får tørre brødskiver 😉 Jeg er ikke fattig, bare syk og uten inntekt akkurat NÅ (forhåpentligvis får jeg penger fra Jan/feb). Så pengene kom godt med akkurat nå (hadde blitt glad uansett når jeg vant, var bare litt ekstra godt de kom nå). Det er ikke sånn at nå fikk jeg endelig penger til mat liksom 🙊 mer som at nå kan jeg begynne på julegavene 😉 Anonymous poster hash: 784c6...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå