Gå til innhold

En bønn til alle foreldre med barn i skolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lærer på en ganske stor barneskole. I dag kom flere barn og var utrolig redde for at 3.verdenskrig skulle starte etter at Trump vant valget. De fleste hadde hørt dette fra foreldrene sine..

Hvis dere absolutt skal snakke med barna om valget så les dere vennligst opp på amerikansk politikk og hvordan ting fungerer.

Anonymous poster hash: be9ca...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lærer på en ganske stor barneskole. I dag kom flere barn og var utrolig redde for at 3.verdenskrig skulle starte etter at Trump vant valget. De fleste hadde hørt dette fra foreldrene sine..

Hvis dere absolutt skal snakke med barna om valget så les dere vennligst opp på amerikansk politikk og hvordan ting fungerer.

Her er det vi som må berolige datteren vår så bønnen går rett tilbake til alle lærere. Vær så snill å ikke skremme barna unødvendig med alt som kommer til å bli forferdelig når Trump blir president! Det er helt greit at dere sier at dere ikke er enig med ham, men la det være med det.

Anonymous poster hash: 72cc9...55c

Skrevet

Her var det omvendt, min 12-åring kom og fortalte meg at det kom til å bli krig uansett hvem som vant. Han hadde lært på skolen at Hillary ville stenge luftrommet over hele USA og det ville føre til krig, mens Donald ville bygge murer rundt landet og det ville føre til krig.

Anonymous poster hash: 0fd71...210
Skrevet

Her er det også omvendt. Han hører altfor mye på skolen. Kunne fortelle meg at det ikke var bra om Trump vant for han skulle drepe en mann og gjøre slik at alle fikk våpen.

Men tror nok mye av dette også kommer fra større barn i skolegården. De plukker opp mye. Ikke nødvendigvis fra foreldre/lærere.

Anonymous poster hash: a0899...06d

Skrevet