Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 På dag 3 uten nå. Spiser stort sett ikke sjokolade i uken, men har så lyst på! Spiser i helgene, å starter på nytt hver mandag. Tror jeg burde holdt meg helt borte fra det egentlig. Det gjør jo ingen ting godt for meg! Sånn egentlig. Så i dag har jeg spist sikkert 12 klementiner og altfor mange never med nøtter 😡 Hatt fri i dag da, rekker ikke tenke så mye på det når jeg ellers jobber.  Flere som er sjokoladeavhengig her?  Måtte bare få det ned 😋 Et helt innlegg om noe så teit 😳  Anonymous poster hash: 06481...a9b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Ja huff kjenner meg igjen.  Hatt flere perioder hvor jeg har slutta med sjokolade, men propper i meg bare annet dritt istedenfor. Suget blir for sterkt, så i stedenfor sjokolade har jeg da fått i meg oboy, is, sjokoladekake....u name it. Helt sykt. Det som hjalp var hypnose mot sukkeravhengighet. Hadde to sessioner, og klarte meg ganske bra i nesten ett helt år, gikk ned masse i vekt og fikk superfin hud. Så sprakk jeg. Vurderer ny omgang.   Anonymous poster hash: 228e4...846
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Hm... Ja har hørt at hypnose kan virke! Hvordan var det? Er det dyrt?  Takk for svar ☺  Anonymous poster hash: 06481...a9b
MammantilNurket Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Bytte ut sjokolade med sex, alkohol og/eller sigaretter?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Jeg var helt sukkeravhengig, mye sjokolade og cola. Spiste sjokolade og drakk cola før frokost. Så kuttet jeg sukker helt ut, all sukkersug forsvant ganske fort Anonymous poster hash: e329c...864
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Det eneste som fungerer er totalt sukkerstopp en periode. Altså alt av godteri, brus, kaker, yoghurt, druer, banan, hvitt mel, ris o.l. Så kan du evt etter noen uker innføre litt mørk sjokolade til lørdagen.  Anonymous poster hash: 77c1f...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå