Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Altså er det maksimalt to perioder på rad, eller to perioder tilsammen? Anonymous poster hash: f761b...e36
Mamma_til_2 Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Han kan ikke stille igjen, har har sittet sine 8 år.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Jeg kan ikke svare deg på det, men jeg håper Michelle stiller... Hun har vel sagt nei tidligere Anonymous poster hash: e8603...fa4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Jeg kan ikke svare deg på det, men jeg håper Michelle stiller... Hun har vel sagt nei tidligere Anonymous poster hash: e8603...fa4 Enig. Evt Mali hvis hun er like oppegående som sine foreldre. Anonymous poster hash: f761b...e36
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 To perioder tilsammen. Så Barak Obama kan ikke stille igjen. Men hadde vært fantastisk om Michelle Obama kunne stilt og vunnet - dame og mørkhudet president som i tillegg er oppegående og intelligent og med riktige verdier. Ja, takk! Tror imidlertid det i så fall vil ta noen år før hun og USA ev. er klar for henne, eller en som henne. Men kanskje man kan håpe på at Trump gjør såpass mye galt at amerikanerne forstår at de må velge anderledes for å få bukt med mange av problemene de har. Anonymous poster hash: 62299...93c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Michelle kommer garantert til å stille Selvom hun har vært klar på at hun ikke vil tidligere? Den dama er ikke noe dårligere enn sin mann, tror jeg. Anonymous poster hash: e8603...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå