Gå til innhold

Hvorfor tror menn at midtarmlene på fly er dems rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid opplevd dette, og har flydd mye og skjønner det ikke. Selv de minste spinkle menn skal breie seg noe veldig i flyseter

Anonymous poster hash: 898f1...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke flytt på flere år, men jeg så meg lei av det samme. Så jeg begynte å oppføre meg som en mann ;)

Sørget for å først legge armene på armlenene. Opplevde at enkelte menn da forsøkte å skubbe bort min arm! Men da kom staheten i meg frem, jeg klistret albuen ned i armlenet og nektet å gi etter - samtidig som jeg snudde meg mot dem og så spørrende på dem. Ingen, absolutt ingen av dem prøvde etter det å okkupere armlenet, bare vek blikket bort. Etter halve turen brukte jeg da å gi slipp på armlenet, men nesten aldri var det da noen av dem som brukte det etterpå ;)

Anonymous poster hash: adcbb...89c
Skrevet

Lurer på hvordan sette dere sitter i når dere plages av dette for det anses som god kutyme og la pasasjeren i midten ha 2 armlen da vedkommende ikke har en vegg og lene seg på eller fritt leide til midtgangen.

Anonymous poster hash: fbd91...8ff

Skrevet

Lurer på hvordan sette dere sitter i når dere plages av dette for det anses som god kutyme og la pasasjeren i midten ha 2 armlen da vedkommende ikke har en vegg og lene seg på eller fritt leide til midtgangen.

Anonymous poster hash: fbd91...8ff

Det var en kutyme jeg aldri har hørt om før - og definitivt absolutt aldri opplevd selv når jeg har sittet i midten! Tviler på at det er mange som følger denne regelen.

I utgangspunktet tar jeg alltid hensyn til andre, men ble så lei av menn som breiet seg langt inn på min del av setet at jeg altså begynte med den strategien som jeg skrev om over her.

Skrevet

Det var en kutyme jeg aldri har hørt om før - og definitivt absolutt aldri opplevd selv når jeg har sittet i midten! Tviler på at det er mange som følger denne regelen.

I utgangspunktet tar jeg alltid hensyn til andre, men ble så lei av menn som breiet seg langt inn på min del av setet at jeg altså begynte med den strategien som jeg skrev om over her.

Har heller aldri hørt om den. Og jeg flyr hver måned...

Anonymous poster hash: 8a2e2...cb1

Skrevet

Fordi de er menn og oppdratt til at de har mer rett på rommet rundt oss. Opplever det samme på kino også. Menn tror de har så stort utstyr at de må sitte med beina helt spredd også, slik at de også tar beinplass fra kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...