Gå til innhold

Kollega som flørter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god kollega som jeg samarbeider en del med. Vi sitter ofte og tar en kaffe sammen. Som regel sammen med andre også da. Han er en god del eldre enn meg, og vi er begge gift. Han har siden jeg starta for ca to år siden uttrykt at han syns jeg er en hyggelig kollega. Han er en morsom fyr, og vi deler humor og interesser. Nå har oppmerksomheten hans begynt å dreie litt mot flørting. Han har begynt å sende meldinger, feks. De er ikke veldig direkte, men det er en undertone. Litt sånn spøkefullt seksuelt. Jeg er ikke interessert i ham på den måten, men har ikke lyst til å lage klein stemning. Hvordan kan jeg løse dette her? Hittil har jeg prøvd avvæpnende humor...

 

Anonymous poster hash: 7a713...47c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det som et kompliment og fortsett å avvæpne med humor så lenge det ikke blir ekkelt. Da får du heller si fra.

Skrevet

Svar litt mer direkte på flørtemeldingene. "Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd du flørtet med meg. Men vi er jo heldigvis lykkelig gift begge to".

 

Uønsket flørting er ikke noe gøy..

 

Anonymous poster hash: 2a817...cd6

Skrevet

Ikke svar på meldinger.. Eller hvertfall vent leeeeenge før du svarer, sånn at han får nerver..

Jeg har flere som driver på sånn, og jeg har så vanskelig med å få de vekk! Jeg er for høffelig til å avvise direkte, på en måte. Det eneste som hjelper er å avvise/ikke svare på ei lang lang stund. Opptre høffelig og litt avmålt på jobb og i sosiale sammenhenger..

 

Skjønner ikke hvor menn får den jævla selvtilliten sin fra!? De bare durer på og tror de er Guds gave..

 

Anonymous poster hash: 60c24...242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...