Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Han er pappa til datteren min på 2 år. Hun lå hjemme og sov mens det skjedde. Har bestemt meg for å anmelde det. Har bevis på SMS at han har gjort det han har gjort. Men han nekter. Er det noen som vet hvor mye straff han risikerer å få? Han stakk flere fingre opp i underlivet mitt, og var voldelig. Men jeg klarte å komme meg vekk. Anonymous poster hash: ab445...ec9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 💛😭😱 Anonymous poster hash: bab81...77a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Anmeld! Viktig å få anmeldt ja. Ikke ha en slik mann i nærheten av ditt barn! Samme hvor mange år, det du må få til nå er å se til at han aldri får ansvar for barnet noensinne igjen. Helst ikke sett datteren noensinne igjen heller. Anonymous poster hash: eb219...85f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Strafferammen er vel 21 år, men i praksis blir det veldig mye mindre. Det er vanskelig å bevise at noe var voldtekt, spessielt når dere kjente hverandre fra før. Hva som kan bli resultatet i din sak blir umulig for oss å diskutere i. Det kan bli alt fra henleggelse til noen år avhengig av hvor grovt det var og hva som kan bevises. Anonymous poster hash: 9e758...03f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Klem til deg! Vær sterk! Anmeld! Jeg heier på deg!!! Anonymous poster hash: 95775...7bf
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Hi her. Vet dere hva det verste er? Jeg bagatelliserer hele hendelsen. Delvis fordi jeg klarte å komme meg unna. Tror jeg. Hadde han klart å fullføre det han så fint var i gang med, så hadde jeg sikkert hatt det mye tøffere. Og delvis fordi jeg føler den psykiske terroren og manipulasjonen har vært SÅ ubeskrivelig mye verre.. Vi skal i tingretten i morgen i fht samværsomfang. Det første rettsforberende møtet. Ønsk meg lykke til. Går trolig til politistasjonen etter dette møtet og anmelder han.. Hadde egentlig tenkt til å la det gå, siden først angret han seg og la seg LANGFLAT. Nå nekter han for at det har skjedd! Igjen: Hans benektelse er verre enn selve hendelsen for min del.. Anonymous poster hash: ab445...ec9
Kjerringa med agurken Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Anmeld FØR tingretten og ta med deg en kopi av anmeldelsen. Ikke vent til etterpå!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Enig med Froggi! Dette må du anmelde FØR dere skal i tingretten i morgen! Du har bevist også, HI. Det er viktig for din datter også at retten får riktige opplysninger for å vurdere hvor egnet han er som far. En mann som voldtar sitt barns mor med barnet i huset er ikke egnet til å ta seg av barn. Kontakt advokaten din NÅ og anmeld før dere skal i tingretten i morgen! Du er sterk, så gjør det rette, du greier dette! Klem Anonymous poster hash: 9026e...881
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Anmeld før dere skal møtes. Ha med kopi av anmeldelsen, den vil ha betydning for møtet deres. Anonymous poster hash: 9821c...ffd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Hi her igjen. Advokaten min anbefalte meg å vente til etter møtet. Først se hvordan møtet gikk. Men den sakkyndige vet om voldtektsforsøket, rushistorien, tidligere soninger og at far ikke tåler alkohol, men fortsatt drikker.... Så den sakkyndige vet heldigvis alt. Anmelder i morgen etter møtet.. Jeg har jo bevis, så bør ikke la han slippe unna. Men lurer så på hva han kan risikere å få.. Kan det være at han bare får bot? Anonymous poster hash: ab445...ec9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #12 Skrevet 9. november 2016 Strafferammen er vel 21 år, men i praksis blir det veldig mye mindre. Det er vanskelig å bevise at noe var voldtekt, spessielt når dere kjente hverandre fra før. Hva som kan bli resultatet i din sak blir umulig for oss å diskutere i. Det kan bli alt fra henleggelse til noen år avhengig av hvor grovt det var og hva som kan bevises. Anonymous poster hash: 9e758...03f Det var et voldtektsforsøk. Han klarte ikke å gjennomføre det. Han tok kvelertak på meg to ganger og stakk to eller flere fingre opp i underlivet mitt mens han holdt meg fast.. Anonymous poster hash: ab445...ec9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 Anmeld FØR tingretten og ta med deg en kopi av anmeldelsen. Ikke vent til etterpå! Dette Anonymous poster hash: 93d54...78e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #14 Skrevet 9. november 2016 Ingen som vet hva han kan risikere å få som straff..? Vil han få fengsel i det hele tatt? Anonymous poster hash: ab445...ec9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #15 Skrevet 9. november 2016 Anmeld! Viktig å få anmeldt ja. Ikke ha en slik mann i nærheten av ditt barn! Samme hvor mange år, det du må få til nå er å se til at han aldri får ansvar for barnet noensinne igjen. Helst ikke sett datteren noensinne igjen heller. Anonymous poster hash: eb219...85f Er enig med deg. Men så lett er det ikke. Så lenge far ikke har gjort barnet noe så skal det veldig mye til å nekte far å se barnet. Anonymous poster hash: 535d9...19e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #16 Skrevet 9. november 2016 Er enig med deg. Men så lett er det ikke. Så lenge far ikke har gjort barnet noe så skal det veldig mye til å nekte far å se barnet. Anonymous poster hash: 535d9...19e Målet mitt er ikke å nekte far samvær. Samværsordning er allerede i en prosess, og som sagt skal vi i retten i morgen. Det skal ekstremt mye til å nekte far å se barnet sitt. Anonymous poster hash: ab445...ec9
Love my kidz Skrevet 9. november 2016 #17 Skrevet 9. november 2016 Jeg vil nå si at det ER voldtekt jeg da når han stakk fingrene inn i deg. Skal ikke si hva du skal gjøre, men jeg ville nok anmeldt. Klem ☺
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #18 Skrevet 9. november 2016 Jeg vil nå si at det ER voldtekt jeg da når han stakk fingrene inn i deg. Skal ikke si hva du skal gjøre, men jeg ville nok anmeldt. Klem ☺ Det sa faktisk den sakkyndige psykologen også. At det ER voldtekt. Er bare rart å tenke på det sånn siden jeg kjenner han og har barn med han.. Bagtelliserer hele greia som sagt. Tusen takk for råd 💕 Anonymous poster hash: ab445...ec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå