Gå til innhold

Har sluttet å eksistere ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles det sånn akkurat nå... jeg har mistet barna til pappaen og han nekter meg i å få prate med barnet pga løgner... jeg kjemper hver dag og maser på advokaten ..

nå har det tatt så lang tid, forlot samboeren min som jeg elsket for å kunne slutte å eksistere.. sitter alene hjemme, svarer ikke familier eller venner men de bryr seg ikke så mye uansett..

Hele dagen går på å telle timene, stirre på veggen eller mobilen.. prøvde å få hjelp av legen men han sier jeg kommer over dette.. har rett og slett sluttet å fungere.. vil ikke dø men føler meg helt lammet.. vært slik som dette i et par uker og går kun på matbutikken avogtil...

Vil bare bli frisk :(

Anonymous poster hash: cbd54...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet bor du? Om du bor i nærheten av meg stiller jeg gjerne opp for deg så du kan få litt sosial kontakt, komme deg ut litt. Kan hjelpe deg til de rette instansene for videre hjelp også om det er tungt å ta tak i alene - ta kontakt på pm om du vil 💜

Når det er sagt så er det ikke noe rart du føler som du gjør og det høres ut som en lite sympatisk lege. Vurdert å bytte? Har du fått tilbud om psykolog/terapi?

Skrevet

Takk det var snillt av deg :) skal prøve å ta meg mot til å sende deg en pm . Hilsen hi

Anonymous poster hash: cbd54...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...