Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Jeg har skikkelig tørre lepper og trenger en god lypsyl som kan hjelpe på. Har noen et god tips? Anonymous poster hash: 0c540...b01
mirredutt Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Carmex, den hvite krukka med gult lokk (ikke tuben!). Det er den eneste som funker for meg og jeg bruker mye lipsyl.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Hvis du bruker det mye, blir leppene tørrere og tørrere. De venner seg til å få fuktighet utenfra. Anbefaler at du f.eks. bruker Elisabeth Arden eight hour kream en gang eller to om dagen og så trapper du ned. Anonymous poster hash: 87de8...85f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Anbefaler heller at du får i deg nok væske og gode oljer ila dagen. Spesielt viktig nå i vinterværet. Leppomade vil du bare bli avhengig av.. Anonymous poster hash: 5a33f...af3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Fikk anbefalt denne på apoteket til datteren min som var veldig tørr på leppene nå som kulda plutselig kom. Veldig god, smurte henne morgen og kveld i to-tre dager også var hun helt fin igjen https://www.vitusapotek.no/la-roche-posay-cicaplast-b5-leppebalm-7%2c5-ml/p/852570 Anonymous poster hash: bfc08...295
mirredutt Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Noen bruker leppestift og lipgloss, jeg bruker lipsyl. Jeg er nok avhengig av lipsyl ja, men det er ikke nevneverdig plagsomt Elisabeth Ardens eight hour creme smaker røv, så den holder jeg meg fint unna
Ronja80.mor til 2 Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Hvis du bruker det mye, blir leppene tørrere og tørrere. De venner seg til å få fuktighet utenfra. Anbefaler at du f.eks. bruker Elisabeth Arden eight hour kream en gang eller to om dagen og så trapper du ned. Anonymous poster hash: 87de8...85f Bruker også den, kun når jeg er tørr eller sår, aldri ellers. Superbra også når ungene blir sår rundt munnen nå vinterstid, eller når du er solbrent. Vidundersalve.
MammantilNurket Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Sånn "puppekrem" man kan bruke hvis man blir sår av amming er supert! Skulle gjerne hatt en tube selv akkurat nå ...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Jeg har aldri vært plaget med det før, og drikker masse så jeg tror jeg må ty til en lypsyl Tusen takk for mange tips! Skal ta meg en handlerunde å se hvilken jeg får tak i på det lille senteret her jeg bor Anonymous poster hash: 0c540...b01
tante grusom master of law Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Det er helt feil at lepper blir avhengig av lebepommade. Leppene har ikke egenproduksjon av olje/fett, derfor er det umulig å bli avhengig. T.o.
Nullstress;) Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Jeg sverger til Carmex! Finnes ikke bedre 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå