Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Hvor lenge går de pr. Dag og hvor mye tjener de? Anonymous poster hash: f23f6...e8d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Jeg gikk med reklame i tenårene. Betalingen varierte ut fra antall og vekt, og størrelsen på ruten. Lurer på om jeg regnet ut at jeg fikk mellom ca 50 kroner timen jevnt over, tok jo litt tid både å forberede og levere ut. Men jeg trodde ikke det "finnes" lengre? At de aller fleste firmaene baserer seg på voksne med bil? Anonymous poster hash: e18f2...94f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Det blir mindre og mindre av sånt framover i takt med digitaliseringen Anonymous poster hash: 27fe2...295
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Min 14 åring har solgt Dagbladet hver søndag. Tjente ca 250 - 300 kr pr søndag, på 1,5 timers jobb. Godt betalt for en 14 åring synes jeg. Husene her ligger tett, og etter hvert lærte hun seg hvem som kjøpte og gikk derfor bare forbi de som alltid sa nei. Anonymous poster hash: 86cfd...2e2
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Min 14 åring har solgt Dagbladet hver søndag. Tjente ca 250 - 300 kr pr søndag, på 1,5 timers jobb. Godt betalt for en 14 åring synes jeg. Husene her ligger tett, og etter hvert lærte hun seg hvem som kjøpte og gikk derfor bare forbi de som alltid sa nei. Anonymous poster hash: 86cfd...2e2 Har sendt søknad til vg nå. Håper sønnen i hus får napp 😄 Anonymous poster hash: f23f6...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå