Gå til innhold

økt utflod


Vizzy

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med mye utflod??? Holder på å bli gal. Jeg har hatt mye utflod hele graviditeten. Etter jeg passerte uke 30 har det blitt enda mer... Noen som har noen gode tips. Nesten litt ubehagelig å forlate huset da man føler at det er lite kontroll der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det er utflod? Det kan være du lekker litt fostervann. Ta det opp på neste kontroll, det kan være alvorlig!

 

Anonymous poster hash: 937b1...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det akkurat slik den siste måneden. Har termin den 3. Desember. Har følt at jeg har tisset litt på meg konstant,og vært godt forberedt med ekstra truser og truseinnlegg med på jobb og ellers. Og passer på å gå ofte på do, for å komme utfloden i forkjøpet :P Jeg har snakket med flere jordmødre om det og det er visstnok helt vanlig. Det skal visst være en spesiell lukt man kjenner, hvis det skulle være fostervann. Jordmor sammenlignet det med den lukta nyfødte babyer har. Har du det? Uansett lurt å ta opp på kontroll. Nå har jeg gått ut i permisjon og tenker å holde meg mest mulig hjemme til ankomst :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utflod og ikke fostervann. Samme konsistens som det har vært gjennom hele svangerskapet. Det har roet seg litt i alle fall. Gikk på en soppkur for ikke så lenge siden så mulig den fikk ting til å øke utfloden enda mer.  Føler jeg har litt mer kontroll nå. :-) Problemet mitt nå er at den lille bruker blæra mi som boksebag. Veldig ubehagelig. Få noen rykk i blæra mi i blant. Skal på kontroll i morgen. Det ser jeg frem til kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...