sug lut Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Nei. Men hvis det er anonymknappen som er problemet så gjelder det ikke meg uansett.
Kira Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Jeg prøvde nå med anonymknappen, og da får jeg bare beskjed om at det ikke er lov. Så det er tydeligvis et problem med det i dag.
sug lut Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Det hadde jo vært utrolig deilig om den knappen forsvant sånn generelt. Bare se hvor mye bedre forumet ser ut med nickbrukere og deres profilbilder enn med anonyme.
Marriet Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Det hadde jo vært utrolig deilig om den knappen forsvant sånn generelt. Bare se hvor mye bedre forumet ser ut med nickbrukere og deres profilbilder enn med anonyme. Det er faktisk sant. Er bare redd vi mister en del kontroversielle og interessante ytringer dersom det skjedde.
Luksusdyret Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Det er faktisk sant. Er bare redd vi mister en del kontroversielle og interessante ytringer dersom det skjedde. Da bør det være regler om å ikke tillate at folk blir sabla ned fordi de stemmer feil parti, lager feil mat, tilhører feil type folk, er vegetarianere og så videre. Konfidensielle ting som man ikke ønsker å bli minnet på i årevis etterpå vil man heller ikke ta opp her hvis anonymknappen forsvinner.
sug lut Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Det er faktisk sant. Er bare redd vi mister en del kontroversielle og interessante ytringer dersom det skjedde. Ja, bløtdyrpopulasjonen er ikke særlig hardfør.
Luksusdyret Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Ja, bløtdyrpopulasjonen er ikke særlig hardfør. Og nettopp sånne svar gjør at mange ønsker å skrive som anonym. Man er ikke bløtdyr bare fordi man har en forferdelig dilemma eller vanskelig problemstilling man ønsker å diskutere, samtidig som man ikke ønsker å bli gjenkjent. Der man for eksempel føler at man blir mishandlet psykisk av mannen og trenger "backup" for å gå, og familien støtter ham. Og så videre.
sug lut Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Og nettopp sånne svar gjør at mange ønsker å skrive som anonym. Man er ikke bløtdyr bare fordi man har en forferdelig dilemma eller vanskelig problemstilling man ønsker å diskutere, samtidig som man ikke ønsker å bli gjenkjent. Der man for eksempel føler at man blir mishandlet psykisk av mannen og trenger "backup" for å gå, og familien støtter ham. Og så videre. Det er ikke de som står for de "kontroversielle og interessante" ytringene Marriett nevner. Jeg er enig i anonymknappens nødvendighet for enkelte ting.
Luksusdyret Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Det er ikke de som står for de "kontroversielle og interessante" ytringene Marriett nevner. Jeg er enig i anonymknappens nødvendighet for enkelte ting. Men mener du da at folk som skriver interessante og kontroversielle meninger anonymt på DiB har amøbehjerne? Må man skrive mainstream for å være regnet som smart? Eller har jeg misforstått?
Surogvanskelig Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 De har sikkert bare fjernet funksjonen uten å fortelle det til oss Anonymous poster hash: 6fb8f...9aa
Marriet Skrevet 9. november 2016 #15 Skrevet 9. november 2016 Ja, bløtdyrpopulasjonen er ikke særlig hardfør. Det er synd, men folk er redde for å stikke frem nesa si og ikke minst "stå for det de sa". Man er redd for kritikk. Og en diskusjon blir desverre aldri festlig når noen så fort som mulig føler seg hetset og krenket og roper "personangrep!" Derfor er anonymknappen gull verdt enn så lenge.
Blomstogbier Skrevet 9. november 2016 #16 Skrevet 9. november 2016 De har sikkert bare fjernet funksjonen uten å fortelle det til oss Anonymous poster hash: 6fb8f...9aa Det hadde vært døden for dette forumet i så fall Anonymforum uten mulighet for AB-bruker.. hehe..
Blomstogbier Skrevet 9. november 2016 #17 Skrevet 9. november 2016 Det er synd, men folk er redde for å stikke frem nesa si og ikke minst "stå for det de sa". Man er redd for kritikk. Og en diskusjon blir desverre aldri festlig når noen så fort som mulig føler seg hetset og krenket og roper "personangrep!" Derfor er anonymknappen gull verdt enn så lenge. Det er nok av brukere som hetser, forfølger etc. Eller i det minste er i stand til å gjøre det. Da er det godt å kunne lure seg unna som anonym, innimellom, hvis man møter på en slik en..
Mia_73 Skrevet 9. november 2016 #18 Skrevet 9. november 2016 Jeg skriver lite med nick av den enkle grunn at man ganske lett kan sette sammen informasjon om en bruker etterhvert. Det ønsker jeg ikke. Og kontroversielle meninger blir gjerne nedhøvlet her inne, ofte på en stygg måte. Uten anonymknappen hadde forumet vært død.
Modesty Blaise. Skrevet 9. november 2016 #19 Skrevet 9. november 2016 Vi jobber med saken, og teknisk er på det. Noe har hengt seg opp et syed 😊 MB, moderator
Luksusdyret Skrevet 9. november 2016 #20 Skrevet 9. november 2016 Jeg skriver lite med nick av den enkle grunn at man ganske lett kan sette sammen informasjon om en bruker etterhvert. Det ønsker jeg ikke. Og kontroversielle meninger blir gjerne nedhøvlet her inne, ofte på en stygg måte. Uten anonymknappen hadde forumet vært død. Signerer. Da blir man nødt til å anonymisere innlegget til det ugjenkjennelige for å ikke bli gjenkjent og utlevert.
stratosku Skrevet 9. november 2016 #21 Skrevet 9. november 2016 Jeg plages også her inne, både med å publisere nye emner og kommentere på andre innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå