Gå til innhold

Er det mulig??!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen sitter mammaen min, svigerinna mi og jeg å drikker kaffe.

Så forteller svigerinna at hun forleden så et program hvor de viste hvordan eiere på utestedene oppførte seg når det gjelder behandling av mat.

De gjorde alt mulig av maten før de serverte det til gjester.

Så sier hun "derfor vil verken jeg eller familien spise ute".

Så sier jeg, hvis man skal tenke på absolutt alt som kan skje, så får man ikke levd livet.

Så spør jeg "når dere drar på ferie, hvordan spiser dere ute da". Så sier mamma "vi sitter ved siden av kjøkkenet så får vi sett hva de gjør". Wtf?

Der sluttet jeg å diskutere gitt.

Min svigerinne og hennes familie, de passer på hva de bruker penger på, de drar nesten aldri bort, bortsett fra ferie.

En gang hørte jeg henne og min far.

Sønnen deres trenger ny seng, så sier pappa "de har tilbud på jysk nå, 750,-" så sier svigerinna "nei, det er altfor dyrt".

Til slutt fikk hun sengen av min far.

Fy faen, er det mulig å være så grådig??

Anonymous poster hash: dbda9...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet ditt

Anonymous poster hash: 2ecf3...d69
Skrevet

Dette var en gjenfortelling uten sammenheng.

Skrevet

Det var svigerinnen din sin mening, men da du spurte om hvordan de får det til å fungere på ferie, så er det din mor som svarer? Skjønte ikke hva problemet var uannsett jeg. Gjør det deg noe at de ikke vil spise ute? Det gjør aldri vi heller omtrent. Det er dyrt, og jeg er litt sær, så jeg mener at jeg lager maten bedre selv. Da vet jeg mer hva jeg får i meg.

Hvordan de bruker sine penger har du fint lite med. Hva gjorde det at din far kjøpte ei seng til sitt barnebarn?

Anonymous poster hash: 9de15...96d

Skrevet

Uansett hvor sær hun er så påvirker vel ikke det deg på noen måte? Folk er forskjellig - prøv å fokusere mer på det som faktisk betyr noe.

Skrevet

Atte hæ? Nei nå får du la folk gjøre som de vil. Bli enig om å være uenig og la det være..

Anonymous poster hash: ab96e...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...