Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Dumheten vant. Dumhet er farlig: https://www.aldrimer.no/et-sikkerhetspolitisk-jordskjelv/ Anonymous poster hash: ec108...771
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Nei, det var jo ikke Clinton som vant heldigvis. Anonymous poster hash: 6153d...d03
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Gi deg A! Anonymous poster hash: c0297...eaf
Gjest Antarctica Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Nei, det var jo ikke Clinton som vant heldigvis. Anonymous poster hash: 6153d...d03 Heldigvis? At dumheten vant i stedet...? Hvilken logikk er nå det, da.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Til og med Trump skjønner at det ikke er noen ære i å bli husket som den som ødela verden. Anonymous poster hash: ea4dc...302
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Heldigvis? At dumheten vant i stedet...? Hvilken logikk er nå det, da. Hva mener du? Er det smart å bli uvenner med russerne? Smart å drepe barn i 8. svangerskapsmåned? Anonymous poster hash: 6153d...d03
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Hva mener du? Er det smart å bli uvenner med russerne? Smart å drepe barn i 8. svangerskapsmåned? Anonymous poster hash: 6153d...d03 Hvis det er det du og den gemene hop sitter igjen med etter ett og et halvt år med valgkamp er jeg søren ikke forbauset over resultatet... Anonymous poster hash: 941e0...085
sug lut Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Hva mener du? Er det smart å bli uvenner med russerne? Smart å drepe barn i 8. svangerskapsmåned? Anonymous poster hash: 6153d...d03 Har du spist plast?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Hva mener du? Er det smart å bli uvenner med russerne? Smart å drepe barn i 8. svangerskapsmåned? Anonymous poster hash: 6153d...d03 Sannsynligheten for at han får gjennomført noe som helst er svimlende liten siden kongressen er i republikanernes hender. I fremtiden bør de fleste av oss lære seg til å spørre spørsmål rundt nyhetene vi blir presentert, på lik linje med sladder. Hvem er kilden, hva er motivet og hvem eier formidlingskilden. Når vi gjør det vil vi finne ut at de nyhetene vi blir presentert kunn representerer en liten pixel av det fullstendige bildet. Anonymous poster hash: b1fd1...d5e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Sannsynligheten for at han får gjennomført noe som helst er svimlende liten siden kongressen er i republikanernes hender. I fremtiden bør de fleste av oss lære seg til å spørre spørsmål rundt nyhetene vi blir presentert, på lik linje med sladder. Hvem er kilden, hva er motivet og hvem eier formidlingskilden. Når vi gjør det vil vi finne ut at de nyhetene vi blir presentert kunn representerer en liten pixel av det fullstendige bildet. Anonymous poster hash: b1fd1...d5e Altså, du vet at Trump også er republikaner, så det vil vel kunne sies å øke sjansen noe...? Anonymous poster hash: 30ecd...e38
Mia_73 Skrevet 9. november 2016 #12 Skrevet 9. november 2016 Både senat og representantens hus er republikansk. Trump kan styre ganske mye dersom han klarer å overbevise eget parti. Det som kommer til å vare myyyyye lengre enn hans tid i embete er at han oppnevner dommere i Høyesterett (Supreme Court). De sitter der på livstid. En døde for en stund siden og Obama fikk ikke oppnevne noen, det kommer Trump til å gjøre nå. I tillegg er det 2 som er over 80 og 1 som nærmer seg. Sjansen for at de slutter (død eller trekker seg) mens Trump er president er dermed stor. 2 av de 3 ble oppnevnt av Clinton i sin tid, så Høyesterett kommer sannsynligvis å ta en gedigen skritt mot det konservative. Det kan ta tiår før Høyesterett blir jevnt igjen. Jeg syns den tanker er mer skummel enn 4 kjipe år med Trump som president.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 Altså, du vet at Trump også er republikaner, så det vil vel kunne sies å øke sjansen noe...? Anonymous poster hash: 30ecd...e38 Altså, du vet at han har svimlende lite oppslutning i eget parti? Således er det hestehandler av gastronomiske proporsjoner til for at han skal få igjennom sine mest radikale ideer. Anonymous poster hash: b1fd1...d5e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #14 Skrevet 9. november 2016 Altså, du vet at han har svimlende lite oppslutning i eget parti? Således er det hestehandler av gastronomiske proporsjoner til for at han skal få igjennom sine mest radikale ideer. Anonymous poster hash: b1fd1...d5e Han har jo større sjanse enn Obama, til å få ideer igjennom. Han er republikaner, sammen med resten av kongressen. Hvilket parti snakker du om? Anonymous poster hash: f5982...7e5
Gjest Antarctica Skrevet 9. november 2016 #15 Skrevet 9. november 2016 Hva mener du? Er det smart å bli uvenner med russerne? Smart å drepe barn i 8. svangerskapsmåned? Anonymous poster hash: 6153d...d03 Den vinner visst flere steder.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #16 Skrevet 9. november 2016 Altså, du vet at han har svimlende lite oppslutning i eget parti? Således er det hestehandler av gastronomiske proporsjoner til for at han skal få igjennom sine mest radikale ideer. Anonymous poster hash: b1fd1...d5e De spiser hester heller enn å støtte Trump, er det sånn du mener det er? Anonymous poster hash: 30ecd...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå