Gå til innhold

Er dette helt ok? Har dere noe imot dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mannen river av storetå negler og kaster de i sofaen?

At mannen river av skorver i sofaen?

Er jeg fisefin? Jeg syns det er ekkelt 😕😕

Anonymous poster hash: 955c0...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er fisefin, er like mye hans sofa som din?!

Her river ikke bare kjæresten min av skorver og negler i sofaen, men han setter de fint i ei skål på sofabordet slik at vi kose oss med de til kvelds.

Anonymous poster hash: dcf25...848
Skrevet

N.E.I!!!

Det er IKKE ok!!

Det er superduperfrastøtende!

Hadde noen som helst gjort noe slikt i mitt hus, hadde jeg støvsuga dem ut! Selv om det var kongen med en nyfødt baby på fanget. Og jeg elsker både kongen og nyfødte babyer.

Anonymous poster hash: b2810...52c

Skrevet

Her river ikke bare kjæresten min av skorver og negler i sofaen, men han setter de fint i ei skål på sofabordet slik at vi kose oss med de til kvelds.

Du er ihvertfall ikke fisefin.

Skrevet

Fest en snor rundt halsen hans med en lapp på og send ham tilbake til mamme med beskjed om at du gjerne tar ham tilbake når hun har lært ham det hun glemte i oppdragelsen...

Anonymous poster hash: e56e4...92f
Skrevet

Hva er skorver?

Det høres svært ekkelt ut, dette er det da ingen som synes er greit? Kanskje bortsett fra den ekle mannen din da..

Skrevet

At mannen river av storetå negler og kaster de i sofaen?

At mannen river av skorver i sofaen?

Er jeg fisefin? Jeg syns det er ekkelt 😕😕

Nei, jeg synes ikke du er fisefin. Jeg synes det er dritekkelt og brekker meg nesten bare av tanken. Han er en gris. Vis han svarene du får her

Anonymous poster hash: 664d2...b39

Skrevet

Æsj!!

Anonymous poster hash: fab13...b09

Skrevet

Jeg vet ikke hva skorver er, men generelt synes jeg det er greit at ho river dem av der, men ikke at han kaster neglene og "skorvene" der.

Anonymous poster hash: e0d85...cd3

Skrevet

Æsj, hadde skjelt ut min om han gjorde det altså.

Anonymous poster hash: 26879...d33

Skrevet

Regner med at skorver = tykk død hud. Sånn som typisk er under hælen.

Det er veldig kvalmt ja..

Anonymous poster hash: 39026...d21

Skrevet

Ehh - hvem skal plukke det opp?

Nei - sofaen er ikke et møbel man bruker som arena for personlig hygiene i utgangspunktet.

Innrømmer gjerne at jeg av og til tar fotbad og da sitter jeg i sofaen. Jeg steller da tærne mine, men da på et håndkle og ting går i balja. Dette gjør jeg når jeg er alene

MEN det å sitte å dra av seg slikt avfall rett i sofaen og til og med foran andre det er rett og slett ikke greit!

Anonymous poster hash: 3c8a3...6c7
Skrevet

Godt å høre at vi er flere.

Holdt på å spy da jeg såg min mann gjorde det

Hi

Skrevet

Ikke greit selvfølgelig. Jeg kan også finne på å stelle negler på stua, men da er jeg alene. Rydder selvsagt også opp etter meg.

Mener mannen at du skal plukke opp tåneglene hans? Eller er han komfortabel med litt ekstra "pynt" i sofaen?

Mannen min kan godt finne på å klippe tånegler når jeg sitter sammen med ham, men da får han kommentarer. Han rydder opp etter seg selvsagt....

Riving av skorver og tånegler høres ut som nevrotisk oppførsel...

Skrevet

Regner med at skorver = tykk død hud. Sånn som typisk er under hælen.

Det er veldig kvalmt ja..

Anonymous poster hash: 39026...d21

I min verden er skorver det som ligger utenpå sår. Pille på sår liksom... Hva sier dere da?

Anonymous poster hash: 1f698...3a8

Skrevet

Sørlandschips det 😂

Anonymous poster hash: b55c3...a3c

Skrevet

Blei ganske kvalm berre ved tanken. Og vi praktiserar "heller ut enn inn" , så er ikkje fisefin. Men syns det å rydde opp etter seg, særleg når det kjem til kroppslig avfall, er ein god ting.

Skrevet

Det er ekkel,

Sambo klippet neglene sine i stua. Sa han fikk pelle seg på bade fordi det er ekkelt at slikt flyter rundt frem til mn støvsuger.

Men venninna min sin type pilla seg i nasen å klinte det under stueborde(heldigvis hjemme hos dem selv.

Anonymous poster hash: dcb8a...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...