Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Barnet opererte mandlene idag og nå er det stikkpilleproblemer. For det første er det skikkelig lekkasje gjennom truse og bukser. For det andre så svir det visst noe fryktelig når hun får dem. Hva kan gjøres annerledes? Anonymous poster hash: 92ae6...651
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Hva mener du med lekkasje? Tisser hun på seg? Det kan nok kjennes litt rart når den sklir opp, men har aldri hørt at det svir før.. Ikke kjent noe ubehag før selv heller.. Hvor gammel er jenta? Kanskje hun kan få gjøre det selv? Anonymous poster hash: 80d59...efa
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Hva mener du med lekkasje? Tisser hun på seg? Det kan nok kjennes litt rart når den sklir opp, men har aldri hørt at det svir før.. Ikke kjent noe ubehag før selv heller.. Hvor gammel er jenta? Kanskje hun kan få gjøre det selv? Anonymous poster hash: 80d59...efa Det renner ut av rumpa ganske enkelt. Noe gjennomsiktig/ lys rosa. Det renner sakte i og for seg, så det tar noen timer før det går gjennom buksa. Voltaren var det som hun syntes svidde. Ikke bare litt, hun hylgråt og skrek at "det svir, det svir". Hun er ti år, men dette får hun ikke til selv. Hun er helt panisk rundt det. Kanskje det går an å få brusetabletter istedet? Anonymous poster hash: 92ae6...651
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Voltaren svir litt ja, men det går fort over. Og det renner gjerne ut sammen med luften som blir sluppet. Går jo Ann å ha et bind i baken. Stikkpille er absolutt det beste. Særlig nær mandlene er tatt. Bruk det noen dager, og så gå over på noe annet. I mellomtiden kan det være greit å ha litt olje/krem på stikkpillen, så glir den lettere inn. Anonymous poster hash: a009f...c21
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 En 10 år gammel jente klarer vel å ta flytende ibux eller noe? Eller må det være stikkpille pgamandlene? Anonymous poster hash: 2288b...b5b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Vi gav Ibux (de het noe annet, men er som Ibux) og Paracet annenhver gang, hver 4. time døgnet rundt første dagene. Da slapp vi smertetopper når tablettene slutter å virke, jamn smertelindring. Han sa ingenting om at det svei, så kansje det er bedre for henne enn Voltaren? Noen lekasje opplevde vi heller ikke, annet enn første fjerten som ble sluppet. 😂😂 Jeg hadde advart, men neida, han slapp en smyger og ansiktsuttrykket var ikke å ta feil av. Trudde vi hadde kvelia av latter hele gjengen her. 😂😂 Spesielt storesøstrene. 😜😄😄 Masse lykke til og god bedring. ☺☺ Innmari vondt, men såååå verdt det etterpå! 👍👍 Anonymous poster hash: 82c31...2c9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 En 10 år gammel jente klarer vel å ta flytende ibux eller noe? Eller må det være stikkpille pgamandlene? Anonymous poster hash: 2288b...b5b Det er det jeg ikke vet. Jeg merket ikke disse problemene/ aversjonen mot stikkpiller før i ettermiddag. Så jeg har ikke fått snakket med lege om eventuelle alternativer. Anonymous poster hash: 92ae6...651
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Jeg var 20 år da jeg tok mandlene, og jeg måtte også ta stikkpiller, etter "ordre" fra legen. Det gir mye luft og man fiser ut væske fra pillene. Jeg gikk rundt med bind, for å ikke ødelegge alle klærne mine Anonymous poster hash: a5255...9e5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Takk for svar. Da virker det i grunn normalt, både lekkasjen og sviingen av voltaren. Det hjelper vite det, at ikke noe er galt. Anonymous poster hash: 92ae6...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå