Gå til innhold

Stikkpilleproblemer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet opererte mandlene idag og nå er det stikkpilleproblemer. For det første er det skikkelig lekkasje gjennom truse og bukser. For det andre så svir det visst noe fryktelig når hun får dem. Hva kan gjøres annerledes?

 

Anonymous poster hash: 92ae6...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med lekkasje? Tisser hun på seg? Det kan nok kjennes litt rart når den sklir opp, men har aldri hørt at det svir før.. Ikke kjent noe ubehag før selv heller.. Hvor gammel er jenta? Kanskje hun kan få gjøre det selv?

 

Anonymous poster hash: 80d59...efa

Skrevet

Hva mener du med lekkasje? Tisser hun på seg? Det kan nok kjennes litt rart når den sklir opp, men har aldri hørt at det svir før.. Ikke kjent noe ubehag før selv heller.. Hvor gammel er jenta? Kanskje hun kan få gjøre det selv?

 

Anonymous poster hash: 80d59...efa

Det renner ut av rumpa ganske enkelt. Noe gjennomsiktig/ lys rosa. Det renner sakte i og for seg, så det tar noen timer før det går gjennom buksa. 

Voltaren var det som hun syntes svidde. Ikke bare litt, hun hylgråt og skrek at "det svir, det svir". Hun er ti år, men dette får hun ikke til selv. Hun er helt panisk rundt det. Kanskje det går an å få brusetabletter istedet? 

 

Anonymous poster hash: 92ae6...651

Skrevet

Voltaren svir litt ja, men det går fort over.

Og det renner gjerne ut sammen med luften som blir sluppet. Går jo Ann å ha et bind i baken.

Stikkpille er absolutt det beste. Særlig nær mandlene er tatt.

Bruk det noen dager, og så gå over på noe annet.

I mellomtiden kan det være greit å ha litt olje/krem på stikkpillen, så glir den lettere inn.

 

Anonymous poster hash: a009f...c21

Skrevet

En 10 år gammel jente klarer vel å ta flytende ibux eller noe? Eller må det være stikkpille pgamandlene?

 

Anonymous poster hash: 2288b...b5b

Skrevet

Vi gav Ibux (de het noe annet, men er som Ibux) og Paracet annenhver gang, hver 4. time døgnet rundt første dagene.

Da slapp vi smertetopper når tablettene slutter å virke, jamn smertelindring. Han sa ingenting om at det svei, så kansje det er bedre for henne enn Voltaren?

 

Noen lekasje opplevde vi heller ikke, annet enn første fjerten som ble sluppet. 😂😂 Jeg hadde advart, men neida, han slapp en smyger og ansiktsuttrykket var ikke å ta feil av. Trudde vi hadde kvelia av latter hele gjengen her. 😂😂 Spesielt storesøstrene. 😜😄😄

 

Masse lykke til og god bedring. ☺☺

Innmari vondt, men såååå verdt det etterpå! 👍👍

 

Anonymous poster hash: 82c31...2c9

Skrevet

En 10 år gammel jente klarer vel å ta flytende ibux eller noe? Eller må det være stikkpille pgamandlene?

 

Anonymous poster hash: 2288b...b5b

 

Det er det jeg ikke vet. Jeg merket ikke disse problemene/ aversjonen mot stikkpiller før i ettermiddag. Så jeg har ikke fått snakket med lege om eventuelle alternativer. 

 

Anonymous poster hash: 92ae6...651

Skrevet

Jeg var 20 år da jeg tok mandlene, og jeg måtte også ta stikkpiller, etter "ordre" fra legen. Det gir mye luft og man fiser ut væske fra pillene. Jeg gikk rundt med bind, for å ikke ødelegge alle klærne mine

 

Anonymous poster hash: a5255...9e5

Skrevet

Takk for svar. Da virker det i grunn normalt, både lekkasjen og sviingen av voltaren. Det hjelper vite det, at ikke noe er galt.

 

Anonymous poster hash: 92ae6...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...