Gå til innhold

Tørre øyne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Får man kjøpt øyedråper reseptfritt? Sliter skikkelig for tiden.

Anonymous poster hash: 9ddc4...c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får kjøpt noe på apoteket, men jeg fikk på resept. Jeg sliter i perioder med tørre øyne.

Skrevet

Hvordan sliter du? Symptomer? Man skal ikke spøke med øynene så du bør gå til lege, evt blir du henvist videre til øyelege.

Jeg tok cTen synslader for 6 år siden og har som følge av det fått tørre øyne. Jeg får oppfølging hos øyelege. Jeg slet med svie, rødhet og lysskyhet, ubehagelig . Nå er jeg helt avhengig av Artelac og kunstig tårevæske. Bruker øyegel før jeg legger meg hvis ikke et øynene røde og irriterte når jeg våkner på morgenen.

Når jeg bruker de ulike øyedråpene klarer jeg å holde det i sjakk.

Anonymous poster hash: 2dc2b...dad

Skrevet

Har fått det den siste mnd mer og mer. Bruker briller og sitter en del framfor PC og jobber. Skal til optiker i morgen da jeg også plages med lysskyhet, anspente øyemuskler, vondt i øyne og delvis trykk i hodet.

Føles ut som jeg ser dårligere.

HI

Anonymous poster hash: 9ddc4...c38

Skrevet

Jeg har ekstremt tørre og får på blå resept. Men noen typer kan også kjøpes reseptfritt. Hjelper det og. Du kan raskt ta en 5-minutters test hos legen:)

Skrevet

Hva er grunnen til at du har tørre øyne?

Anonymous poster hash: 2dc2b...dad

Jeg har ME

Anonymous poster hash: 4d900...2ef

Skrevet

Apoteket har flere uten resept. Kjøpte akkurat til min datter, men jeg vil anbefale deg å bestille time til en øyelege for å få dette sjekket opp. For de på apoteket kunne litt, men kan ikke skryte av svarene jeg fikk. Min datter har fått en anbefalt av legen før, men nå var det akutt så jeg kunne ikke ringe legen på sykehuset for å sjekke det opp. Vi traff riktig heldigvis, men øyne er ikke noe å spøke med så sjekk dette opp.

Anonymous poster hash: 78f30...efc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...