Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Hvor ofte ser de barnebarna sine? Anonymous poster hash: fe0d8...83d
Mor di! Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Ofte. Det ene besteforeldreparet bor i gangavstand, så mer eller mindre hver dag. Det andre paret bor fem min borte, og ser dem alt fra 2-4 ganger pr uke.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Hvor ofte ser de barnebarna sine? Anonymous poster hash: fe0d8...83d Kanskje hver 14. Dag. Og som regel på vårt initiativ. Moderne besteforeldre har ikke tid har jeg skjønt.. Anonymous poster hash: ffa62...fcd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 3-5 ganger i uka, men ofte bare 5 minutter. Anonymous poster hash: 2b852...4ea
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Svigers: daglig Min far: ukentlig Min mor: månedlig Anonymous poster hash: 0f8ef...815
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Min mor ser dem kanskje en gang i uka, eller annenhver. Pappa jobber mye så hun kommer ofte hit når han er borte. Han ser dem da kanskje en gang i mnd. Svigerfar kanskje to ganger i mnd, og svigermor max en gang i mnd. Hun tar ingen initiativ, ser dem bare når vi er der på middag (svigerfar inviterer og ordner alt). Barna er 0-6 år, så foreløpig kan de hverken ringe eller dra dit selv. Anonymous poster hash: 3a5da...dc3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Svigermor tar kontakt om hun ikke har sett de på en uke, da savner hun dem. Hun ser dem 3-5 ganger i måneden tenker jeg. Min mamma tar aldri kontakt, virkelig aldri. Skal det være noe kontakt må jeg ta kontakt og vi dra til henne, hun kommer hit bare når vi inviterer til bursdag og aldri på eget initiativ eller om det ikke er noe spesielt. Hun ser barnebarna ca 1 gang i måneden, noen ganger sjeldnere. Anonymous poster hash: 82409...bf0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Ca 1-2 ganger i uka. Eldste sover der innimellom også.
Gjest Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Vi er der hver søndag. Mulig foreldrene mine stikker innom her for en 10 minutter tid i løpet av uken
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 mamma og pappa henter hver dag og har de ca 1-1,5 t før vi kommer hjemme hos seg. vi sender sms når vi er hjemme, så kommer de gående hit. i helgene sees de ofte. vi er generelt mye sammen alle sammen også. Anonymous poster hash: 8ad95...753
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Pappa ser ungene mine 1-2 ganger i uken. Mamma ser ungene mine 1 gang i måneden. Mamma er travel med jobb og med mange jern i ilden. Hennes valg som må respekteres, men litt sårt at hun i en alder av 69 år ikke kan bremse bare litt. Hun har aldri mulighet til å komme innom på middag midt i uka f.eks. Pappa kommer innom bare for å se ungene og ta en kopp kaffe. Det er veldig koselig. Ikke like lett å dra til mine foreldre for det er alltid en som skal på noe (fotball/dans/korps osv). Anonymous poster hash: 13c55...cb4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Er jeg litt urimelig som er skuffet over dette: min mor bor 10 min gange unna oss, og det går gjerne over 14 dager hver gang hun ser junior. Ja, jeg vet hun har sitt eget liv, men hun er pensjonist og har tid til alt annet og spesielt å være sammen med typen sin. Vi spør aldri om barnevakt, men junior overnattet der i sommer. hi Anonymous poster hash: fe0d8...83d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Er jeg litt urimelig som er skuffet over dette: min mor bor 10 min gange unna oss, og det går gjerne over 14 dager hver gang hun ser junior. Ja, jeg vet hun har sitt eget liv, men hun er pensjonist og har tid til alt annet og spesielt å være sammen med typen sin. Vi spør aldri om barnevakt, men junior overnattet der i sommer. hi Anonymous poster hash: fe0d8...83d Her bor alle i 10 min gange ca og ingen tar initiativet til besøk. Jeg syns det er litt sårt for er vokst opp med å se besteforeldre nesten hver dag. Foreldrene min har sett hvor godt forholdt vi hadde og kan ikke helt skjønner hvorfor de ikke ønsker det med sine barnebarn Anonymous poster hash: 45dac...23f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 Her bor alle i 10 min gange ca og ingen tar initiativet til besøk. Jeg syns det er litt sårt for er vokst opp med å se besteforeldre nesten hver dag. Foreldrene min har sett hvor godt forholdt vi hadde og kan ikke helt skjønner hvorfor de ikke ønsker det med sine barnebarn Anonymous poster hash: 45dac...23f Samme her... hi Anonymous poster hash: fe0d8...83d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 Mine foreldre bor under 10 minutter unna, med bil. Er mamma som er mest opptatt av barnebarna, hun ser de minst en gang i uka. Anonymous poster hash: d353f...457
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 Mamma bor 5 min unna til fots, ser vel barnebarnet sitt 1-2 ganger i måneden i snitt. Anonymous poster hash: 8975a...eb6
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Er jeg litt urimelig som er skuffet over dette: min mor bor 10 min gange unna oss, og det går gjerne over 14 dager hver gang hun ser junior. Ja, jeg vet hun har sitt eget liv, men hun er pensjonist og har tid til alt annet og spesielt å være sammen med typen sin. Vi spør aldri om barnevakt, men junior overnattet der i sommer. hi Anonymous poster hash: fe0d8...83d Her bor alle besteforeldrene ca 10 min unna og de ser vi så vidt på bursdager og til jul. De har sjelden "tid" i hverdagen. Synes det er spesielt.. Anonymous poster hash: 0d416...205
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Moren min bor 15 min unna med bil. Sønnen min overnatter hos henne rett som det er, kanskje ca en natt i uka i snitt. Ikke fast, men når det passer seg sånn og enten hun eller han spør om det. Spørsmålet kommer omtrent like ofte fra begge. Hvis vi eller hun er opptatt en periode så det går lang tid uten overnatting så vil hun gjerne låne ham en hel helg. Hun har ikke bil og må ta to busser for å komme hit, så det er litt kronglete, men hun kommer når vi inviterer henne på middag. Blir kanskje et par ganger i mnd, men det varierer litt det også. Anonymous poster hash: dd3e5...9da
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 Moren min bor 15 min unna med bil. Sønnen min overnatter hos henne rett som det er, kanskje ca en natt i uka i snitt. Ikke fast, men når det passer seg sånn og enten hun eller han spør om det. Spørsmålet kommer omtrent like ofte fra begge. Hvis vi eller hun er opptatt en periode så det går lang tid uten overnatting så vil hun gjerne låne ham en hel helg. Hun har ikke bil og må ta to busser for å komme hit, så det er litt kronglete, men hun kommer når vi inviterer henne på middag. Blir kanskje et par ganger i mnd, men det varierer litt det også. Anonymous poster hash: dd3e5...9da Svigers og faren min bor langt unna, så de ser vi ikke så ofte. Og når vi først treffes så er de stort sett opptatt med sitt likevel. Anonymous poster hash: dd3e5...9da
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Hver dag. Hvis ikke barna har vært innom dem på ettermiddagen, kommer alltid svigerfar innom dem før leggetid. De overnatter også 1-2 ganer per uke. Anonymous poster hash: 53c35...895
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 Tak kfor svar! Synes dere jeg er litt urimelig da som en skuffet? hi Anonymous poster hash: fe0d8...83d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 Ca en gang hver uke Anonymous poster hash: 57d02...617
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #24 Skrevet 8. november 2016 Mine foreldre bor 5 min unna med bil, vi treffer de ca 2 ganger i uka. De henter også på aktiviteter innimellom, ungene overnatter minst en gang per mnd. De får alltid lov når de spør. Ungene tar ofte skolebussen og er der litt etter skolen. De hjelper med det som trengs og er nesten alltid tilgjengelige:) Svigers bor 12 min unna i bil, ses ca en gang per mnd, ungene er der på overnatting ca en gang i halvåret. Anonymous poster hash: 37a9e...548
Nebbdyret Skrevet 8. november 2016 #25 Skrevet 8. november 2016 Syns ikkje du er urimelig nei. Vi har kontakt kvar veke, opptil fleire dagar kvar veke. Og dette gjeld besteforeldre på båe sider. Eg forstår godt det er sårt når det følest som mor di prioriterar andre framfor dine born.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå