Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Kollega av meg. Fem år yngre. Jeg er veldig betatt men pga alder tør jeg ikke vise interesse. Vi har en fleksibel arbeidssituasjon. Vi har to kontorer vi kan veksle mellom. Han tar alltid kontakt for å sjekke hvor jeg jobber, slik at vi kan jobbe sammen. Hvis vi jobber forskjellige steder sender han meg alltid en god morge hilsen og en ha en fin kveld hilsen før han går. Han har i det siste sett så rart på meg. Du vet, når en mann SER deg inn i øynene og du kjenner et sug i magen. Blikkontakt leeeenge. Vet jeg høres ut som en fjolle men hva tenker dere? Har han noen interesse? Anonymous poster hash: f5ef3...ade
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Han viser deg ihvertfall oppmerksomhet, så kan absolutt være interessert. Anonymous poster hash: 2cdae...898
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Tror nok det! Så spennende Nyt det og lykke til! <3 Anonymous poster hash: de9b0...118
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Det ville jeg tatt som interesse, ja Spør ham om å ta en kaffe etter jobb en dag om dere begge er single Anonymous poster hash: 35d06...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå