Gå til innhold

Er denne mannen interessert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kollega av meg. Fem år yngre. Jeg er veldig betatt men pga alder tør jeg ikke vise interesse.

Vi har en fleksibel arbeidssituasjon. Vi har to kontorer vi kan veksle mellom. Han tar alltid kontakt for å sjekke hvor jeg jobber, slik at vi kan jobbe sammen. Hvis vi jobber forskjellige steder sender han meg alltid en god morge hilsen og en ha en fin kveld hilsen før han går.

Han har i det siste sett så rart på meg. Du vet, når en mann SER deg inn i øynene og du kjenner et sug i magen. Blikkontakt leeeenge.

Vet jeg høres ut som en fjolle men hva tenker dere? Har han noen interesse?

 

Anonymous poster hash: f5ef3...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han viser deg ihvertfall oppmerksomhet, så kan absolutt være interessert. 



Anonymous poster hash: 2cdae...898
Skrevet

Tror nok det! Så spennende :D

Nyt det og lykke til! <3

 

Anonymous poster hash: de9b0...118

Skrevet

Det ville jeg tatt som interesse, ja :)

 

Spør ham om å ta en kaffe etter jobb en dag om dere begge er single :)



Anonymous poster hash: 35d06...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...