Gå til innhold

Mus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flyttet inn i et rekkehus for halvt år siden, i går fant vi en mus i kjøkkenet, som mest sannsynlig har kommet inn gjennom åpningen til vannrøret.

 

Hva er det lureste å gjøre? Tette igjen hullet og legge musefeller? Ringe skadedyrbekjemper, men er redd for at det kan bli dyrt. Men er redd for at musene kan skade vannrørene og det vil ikke være billig heller...

 

Noen råd?

 

Anonymous poster hash: 60546...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mus fikser dere lett selv ved å legge ut musegift.

Kjøp slike svarte bokser hvor de trekker ut poser med gift som de tar med seg tilbake til bolene sine. De kan stå der hele året også.

 

Anonymous poster hash: bee5a...ec7

Skrevet

Hvis bolene er inne i veggen, vil ikke døde dyr skape luktproblemer?

 

Hi



Anonymous poster hash: 60546...f6c
Skrevet

Døde og råtnende mus skaper ikke lukt. De er så små, at det ikke blir noe problem, før du evt har svært mange. Forøvrig rømmer de ut, da de tørster ihjel, og leter etter vann.

 

Rotter derimot, de må du ikke ha døende i veggen..

 

Anonymous poster hash: 0b0a8...bc2

Skrevet

Døde og råtnende mus skaper ikke lukt. De er så små, at det ikke blir noe problem, før du evt har svært mange. Forøvrig rømmer de ut, da de tørster ihjel, og leter etter vann.

 

Rotter derimot, de må du ikke ha døende i veggen..

 

Anonymous poster hash: 0b0a8...bc2

Ser at retningslinjene for musegift vesentlig endret de siste åra.

 

Så nå er det annen gift, som de ikke tar med seg, men som du legger i en åtestasjon.

 

Anonymous poster hash: 0b0a8...bc2

Skrevet

Du tetter igjen. Gift og døde mus gir lukt. Bruk felle evt museskremmer

 

Anonymous poster hash: c51c9...374

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...