Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Jeg er 32 år gammel, skilt, har to barn, god jobb osv. Jeg ser ut som om jeg er 20, men oppfører meg selvfølgelig ikke slik. Jeg er sjelden ute, er så og si avholds, men når jeg er ute er det på ca 18-20 som sjekket meg opp. Jeg har aldri tidligere tenkt at dette er interessant, men nå har jeg faktisk lyst til å prøve, bare for å se om "det er noe for meg". Er det innafor, eller et det fy-fy? Leker med tanken, men vet ikke om jeg hadde klart det... Siden jeg selv ikke drikker vil det forresten også være uaktuelt med en 18-20 åring som er beruset. Anonymous poster hash: 5b39d...45e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Tja, for en natt er det vel ikke så nøye, men er du ute etter noe fast hadde det skurret kraftig for meg med en så ung mann grunnet forskjell i modenhet, livserfaring, interesser osv. Anonymous poster hash: 22b6c...2f9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Tja, for en natt er det vel ikke så nøye, men er du ute etter noe fast hadde det skurret kraftig for meg med en så ung mann grunnet forskjell i modenhet, livserfaring, interesser osv. Anonymous poster hash: 22b6c...2f9 Haha! Ikke noe fast, nei! Jeg tenkte bare det kunne være gøy å prøve en gang, men vet ikke om jeg klarer. Anonymous poster hash: 5b39d...45e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Egentlig skal det være gode greier - vi kvinner er ikke på vårt seksuelle høydepunkt før rundt 30, mens menn har dette 18-22-ish. Go for it! Anonymous poster hash: b93db...0a7
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Kjør på! 👍🏼😊 Anonymous poster hash: 62a79...62f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Jeg synes ikke det er noe galt i det. Nyt det mens du kan! Anonymous poster hash: aef32...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå