Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Har de siste ukene hatt vondt i høyre øyet,rundt øyet..Hadde det i desember i fjor også og fikk det undersøkt både hos lege og optiker. Eneste som ble funnet var en vanncyste på det øyet og det var helt ufarlig sa optikeren..Nå har jeg hatt en runde igjen,det ble mye bedre før det i går kjentes ut som jeg hadde ett lite rusk innenfor nedre øyelokk,men sånn var det i fjor også...I sted så dro jeg ut nedre øyelokk og da var jeg hoven og rød nedi der på det høyre øyet..Og helt normalt på venstre øyet,ikke hovent og mer blekt i fargen..Nå ble jeg skikkelig bekymret! Kjennes ut som jeg har noe nedi der,det gjør litt vondt,stikker,klør litt osv..Og optikeren min hadde fri idag og legen får jeg ikke tak i idag...Noen som har vært borti det samme? Jobber i bhg og det har gått øyekatarr der og det begynte vel når Jeg fikk problemer med øyet. Anonymous poster hash: 6b5c7...b86
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Kan det være at du har tøtre øyne? Du bør dra å sjekke hos øyelege. Har du tatt synslaser? Anonymous poster hash: 1d112...b9a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Beklager skrivefeil, skulle stå tørre øyne Anonymous poster hash: 1d112...b9a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Cyster kan også endre seg i størrelse. Om du er veldig plaget med det i dag tar du kontakt med legevakten, hvis ikke venter du til i morgen. Anonymous poster hash: 915a8...36f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Kan det være at du har tøtre øyne? Du bør dra å sjekke hos øyelege. Har du tatt synslaser? Anonymous poster hash: 1d112...b9a Det mente det var tørre øyne når jeg var hos optiker i desember...Tenkte å komme meg til lege i morgen og sjekke det 😊 Kan tørre øyne bare være på ett øye? Hi Anonymous poster hash: 6b5c7...b86
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Har ikke tatt synslaser... Det ikke altfor plaget så klarer å vente til i morgen...😉 Bare jeg som blir så bekymret 🙈 Hi Anonymous poster hash: 6b5c7...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå