Gå til innhold

Normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha str s i bukser men kanskje L i strømpebukse? Osv? 



Anonymous poster hash: 99cf7...7af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.



Anonymous poster hash: 14ed3...482
Skrevet

Hender det ikke at f.eks forskjellige bukser, strømpebukser +++  er forskjellig i str? 



Anonymous poster hash: 99cf7...7af
Skrevet

Jeg bruker xs i bukser, men m i truser😅 Vil være sikker på at de dekker hele stasen!!

 

Anonymous poster hash: aac44...2f2

Skrevet

Ja, det er normalt. Godt å ha str.bukser som ikke er trange.



Anonymous poster hash: 79c90...b63
Skrevet

Helt normalt. Jeg må ofte opp flere størrelser når det kommer til strømpebukser - for å få dem lange nok i beina. "Riktig" størrelse er blir sjelden lang nok i beina, så må jeg kjøpe større størrelser slik at jeg kan utnytte elastisiteten på lengden.



Anonymous poster hash: fec11...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...