Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Ha str s i bukser men kanskje L i strømpebukse? Osv? Anonymous poster hash: 99cf7...7af
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Nei. Anonymous poster hash: 14ed3...482
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Hender det ikke at f.eks forskjellige bukser, strømpebukser +++ er forskjellig i str? Anonymous poster hash: 99cf7...7af
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Jeg bruker xs i bukser, men m i truser😅 Vil være sikker på at de dekker hele stasen!! Anonymous poster hash: aac44...2f2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Ja, det er normalt. Godt å ha str.bukser som ikke er trange. Anonymous poster hash: 79c90...b63
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Helt normalt. Jeg må ofte opp flere størrelser når det kommer til strømpebukser - for å få dem lange nok i beina. "Riktig" størrelse er blir sjelden lang nok i beina, så må jeg kjøpe større størrelser slik at jeg kan utnytte elastisiteten på lengden. Anonymous poster hash: fec11...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå