Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Skal du ha influensavaksinen? Vi har blitt anbefalt å ta den av jobben, men jeg vet ikke om jeg vil. Hva gjør du? Anonymous poster hash: 8b3af...c90
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Jeg tar. Er tannlege, og med roterende, vannkjølte instrumenter er vi svært smitteutsatte. Anonymous poster hash: a5276...cc1
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Skal ikke ta den. Anonymous poster hash: 183e0...f00
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Jeg har tatt den, er sykepleier på sykehus. Det er en selvfølge, både for å beskytte meg og pasienten Anonymous poster hash: 8d208...3d3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Nei. Men jeg jobber ikke i somatikken lenger. Aldri tatt verken den eller svineinfluensavaksinen. Tror forøvrig jeg hadde influensa forrige uke, for første gang siden 1994. Og da holder jeg meg innendørs så jeg ikke smitter noen Anonymous poster hash: b09b2...995
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Jeg syns ikke det skulle vært et valg. Skal du jobbe i helsetjenesten burde det vært et krav. Anonymous poster hash: aa3d7...281
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Nei. Jobber innen helse men ikke med syke mennesker. Har aldri hatt influensa. Så og si aldri syk, annet enn litt forkjøla. Anonymous poster hash: 38106...ada
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Niks! Sykepleier, men jobber som miljøterapeut med unge demente, så ingen vaksine her! Anonymous poster hash: 7ab97...b38
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Nei, jeg kan ikke ta vaksiner:( Dere burde alle gjøre det, er på 2 uken med influensa nå, er et helvete!
Iselilja Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Nei, jeg kan ikke ta vaksiner:( Dere burde alle gjøre det, er på 2 uken med influensa nå, er et helvete! Usj! Har hørt den skulle komme tidlig i år, men visste ikke at det var i gang allerede. Riktig god bedring! Jeg skal vaksineres i dag.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Er i perm nå. Tok den ett år når jeg jobbet åå sykehjem. Ett år ikke... har ikke noen sterk mening om det. Bør vel egentlig ta den for pasientens sikkerhet om du jobber med en utsatt gruppe. Anonymous poster hash: 77cd7...b5b
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Usj! Har hørt den skulle komme tidlig i år, men visste ikke at det var i gang allerede. Riktig god bedring! Jeg skal vaksineres i dag. Tusen takk❤️ Lykke til med vaksineringen i dag:-) Klem
MillaCamilla Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Skal ta den idag el torsdag. Jobber i en intensivavdeling-ser på det som en selvfølge at jeg vaksinerer meg-vil ikke ha den dritten.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 Ja, har tatt den. Ikke for min egen del, men for pasientene mine! Er lege på sykehus. Anonymous poster hash: 972a7...865
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 Nei. Men jeg jobber ikke i somatikken lenger. Aldri tatt verken den eller svineinfluensavaksinen. Tror forøvrig jeg hadde influensa forrige uke, for første gang siden 1994. Og da holder jeg meg innendørs så jeg ikke smitter noen Anonymous poster hash: b09b2...995 Hvis du tror du hadde influensa i forrige uke vil jeg tippe du var forkjølet. Influensa tar mer enn en uke. Anonymous poster hash: 8d208...3d3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Jeg har aldri tatt influensavaksinen, tok heller ikke svineinfluensavaksinen og jeg har nesten aldri influensa. Anonymous poster hash: 64e46...b2e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Hvis du tror du hadde influensa i forrige uke vil jeg tippe du var forkjølet. Influensa tar mer enn en uke. Anonymous poster hash: 8d208...3d3 Ikke nødvendigvis - jeg hadde svineinfluensaen i ett døgn (ja, det ble sjekket, det var tidlig i forløpet mens de fremdeles sjekket). Var letteste jeg noengang har hatt Anonymous poster hash: 6ee9a...16f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 Nei, har ikke tatt vaksinen. Kommer heller ikke til å gjøre det. Jobber med eldre. Tok heller ikke svineinfluensavaksinen. Anonymous poster hash: 43feb...b92
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Tar bare de vaksinene arbeidsgiver betaler,så til nå har jeg tatt hepatitt og svineinfluesa. Anonymous poster hash: 54f5d...8e0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 Hvis du tror du hadde influensa i forrige uke vil jeg tippe du var forkjølet. Influensa tar mer enn en uke. Anonymous poster hash: 8d208...3d3 Jeg får helt vondt når folk sier de har influensa i hytt og pine. Virkelig! Men jeg har ikke vært så sjuk siden jeg hadde det sist, for ca 100 år siden. Jeg er på langtnær frisk nå, men jeg har ikke feber lenger og kan bevege meg uten å besvime Anonymous poster hash: b09b2...995
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 Ikke nødvendigvis - jeg hadde svineinfluensaen i ett døgn (ja, det ble sjekket, det var tidlig i forløpet mens de fremdeles sjekket). Var letteste jeg noengang har hatt Anonymous poster hash: 6ee9a...16f Jeg jobbet på legekontor når den herjet som verst, og de som fikk det påvist var de som var de friskeste. Så tror den var ganske mild for "vanlige" folk? Anonymous poster hash: b09b2...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå