Gå til innhold

Helsepersonell se hit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du ha influensavaksinen?

Vi har blitt anbefalt å ta den av jobben, men jeg vet ikke om jeg vil. Hva gjør du?

 

Anonymous poster hash: 8b3af...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar. Er tannlege, og med roterende, vannkjølte instrumenter er vi svært smitteutsatte.

 

Anonymous poster hash: a5276...cc1

Skrevet

Skal ikke ta den.

 

Anonymous poster hash: 183e0...f00

Skrevet

Jeg har tatt den, er sykepleier på sykehus. Det er en selvfølge, både for å beskytte meg og pasienten

 

Anonymous poster hash: 8d208...3d3

Skrevet

Nei. Men jeg jobber ikke i somatikken lenger. Aldri tatt verken den eller svineinfluensavaksinen.

Tror forøvrig jeg hadde influensa forrige uke, for første gang siden 1994. Og da holder jeg meg innendørs så jeg ikke smitter noen

 

Anonymous poster hash: b09b2...995

Skrevet

Jeg syns ikke det skulle vært et valg. Skal du jobbe i helsetjenesten burde det vært et krav.



Anonymous poster hash: aa3d7...281
Skrevet

Nei.

Jobber innen helse men ikke med syke mennesker.

Har aldri hatt influensa. Så og si aldri syk, annet enn litt forkjøla.

 

Anonymous poster hash: 38106...ada

Skrevet

Niks!

Sykepleier, men jobber som miljøterapeut med unge demente, så ingen vaksine her!

 

Anonymous poster hash: 7ab97...b38

Skrevet

Nei, jeg kan ikke ta vaksiner:(

Dere burde alle gjøre det, er på 2 uken med influensa nå, er et helvete!

Skrevet

Nei, jeg kan ikke ta vaksiner:(

Dere burde alle gjøre det, er på 2 uken med influensa nå, er et helvete!

Usj! Har hørt den skulle komme tidlig i år, men visste ikke at det var i gang allerede. Riktig god bedring!

 

Jeg skal vaksineres i dag.

Skrevet

Er i perm nå. Tok den ett år når jeg jobbet åå sykehjem. Ett år ikke... har ikke noen sterk mening om det. Bør vel egentlig ta den for pasientens sikkerhet om du jobber med en utsatt gruppe.

 

Anonymous poster hash: 77cd7...b5b

Skrevet

Usj! Har hørt den skulle komme tidlig i år, men visste ikke at det var i gang allerede. Riktig god bedring!

 

Jeg skal vaksineres i dag.

Tusen takk❤️

 

Lykke til med vaksineringen i dag:-)

Klem

Skrevet

Skal ta den idag el torsdag. Jobber i en intensivavdeling-ser på det som en selvfølge at jeg vaksinerer meg-vil ikke ha den dritten.

Skrevet

Ja, har tatt den. Ikke for min egen del, men for pasientene mine! Er lege på sykehus.

 

Anonymous poster hash: 972a7...865

Skrevet

Nei. Men jeg jobber ikke i somatikken lenger. Aldri tatt verken den eller svineinfluensavaksinen.

Tror forøvrig jeg hadde influensa forrige uke, for første gang siden 1994. Og da holder jeg meg innendørs så jeg ikke smitter noen

 

Anonymous poster hash: b09b2...995

Hvis du tror du hadde influensa i forrige uke vil jeg tippe du var forkjølet. Influensa tar mer enn en uke.

 

 

Anonymous poster hash: 8d208...3d3

Skrevet

Jeg har aldri tatt influensavaksinen, tok heller ikke svineinfluensavaksinen og jeg har nesten aldri influensa.

 

Anonymous poster hash: 64e46...b2e

Skrevet

Hvis du tror du hadde influensa i forrige uke vil jeg tippe du var forkjølet. Influensa tar mer enn en uke.

 

 

Anonymous poster hash: 8d208...3d3

 

Ikke nødvendigvis - jeg hadde svineinfluensaen i ett døgn (ja, det ble sjekket, det var tidlig i forløpet mens de fremdeles sjekket). Var letteste jeg noengang har hatt ;)

 

Anonymous poster hash: 6ee9a...16f

Skrevet

Nei, har ikke tatt vaksinen. Kommer heller ikke til å gjøre det. Jobber med eldre.

Tok heller ikke svineinfluensavaksinen.

 

Anonymous poster hash: 43feb...b92

Skrevet

Tar bare de vaksinene arbeidsgiver betaler,så til nå har jeg tatt hepatitt og svineinfluesa.

 

Anonymous poster hash: 54f5d...8e0

Skrevet

Hvis du tror du hadde influensa i forrige uke vil jeg tippe du var forkjølet. Influensa tar mer enn en uke.

 

 

Anonymous poster hash: 8d208...3d3

Jeg får helt vondt når folk sier de har influensa i hytt og pine. Virkelig! Men jeg har ikke vært så sjuk siden jeg hadde det sist, for ca 100 år siden. Jeg er på langtnær frisk nå, men jeg har ikke feber lenger og kan bevege meg uten å besvime

 

Anonymous poster hash: b09b2...995

Skrevet

 

Ikke nødvendigvis - jeg hadde svineinfluensaen i ett døgn (ja, det ble sjekket, det var tidlig i forløpet mens de fremdeles sjekket). Var letteste jeg noengang har hatt ;)

 

Anonymous poster hash: 6ee9a...16f

Jeg jobbet på legekontor når den herjet som verst, og de som fikk det påvist var de som var de friskeste. Så tror den var ganske mild for "vanlige" folk?

 

 

Anonymous poster hash: b09b2...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...