Gå til innhold

Gravid, influensavaksine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke lest den siden jeg ikke er abonnent, men jeg fikk også influensa da jeg gikk gravid.

Ble veldig syk. Heldigvis var det såpass sent i svangerskapet at de bare tok keisersnitt så det gikk veldig bra med barnet. Verre med meg.

Jeg var høygravid, fikk høy feber og ble dehydrert, var så dårlig. Ble jo lagt inn på sykehuset fordi de ville observere barnet, hun hadde det ikke noe greit i magen når jeg var så dårlig så de hentet henne ut. Svangerskapet, influensaen og keisersnittet ble totalt sett for mye for meg, jeg har aldri blitt bra igjen. Fikk først diagnosen postviralt utmattelsessyndrom og etterhvert ME. Vært syk i 8 år.

Anonymous poster hash: b83b9...a55
Skrevet

Jeg skal ta vaksinen i dag 👍

Gruer meg litt 😛

Anonymous poster hash: 58070...6cb

Skrevet

Jeg skal ta vaksinen i dag

Gruer meg litt

Bra!

Anonymous poster hash: 2b425...db6

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor alle er så skeptiske når det er de selv som skal ta vaksine, men vaksinerer barna sine med største selvfølge mot sykdommer som er utrydda.

Anonymous poster hash: ae507...284
Skrevet

Har aldri forstått hvorfor alle er så skeptiske når det er de selv som skal ta vaksine, men vaksinerer barna sine med største selvfølge mot sykdommer som er utrydda.

Anonymous poster hash: ae507...284

Er så utrolig enig !

Skrevet

Tok den selv for noen uker siden. Gikk så fint. Har ikke hatt noen bivirkninger.

Anonymous poster hash: 06e49...e9e

Skrevet

Tok den selv for noen uker siden. Gikk så fint. Har ikke hatt noen bivirkninger.

Anonymous poster hash: 06e49...e9e

Skrevet

Tok den når jeg var gravid i fjor og ville gjort det igjen. Litt muskelsmerter to dager etterpå men ellers null problem. Det beskytter også barnet en stund etter fødsel og det syns jeg var betryggende når vi hadde januarbaby :-)

Anonymous poster hash: 693cd...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...