Gå til innhold

årets horebord


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen blir bare bedt på julebord med andre ansatte(Bare menn)Konene/samboere blir aldri bedt med fordi nesten alle vil dra alene på fylletur. Er ikke et veldig stort firma. Hver gang er det noen som har vært utro, besøkt strippeklubber, flørta osv osv..jeg vil ikke at samboeren min skal dra pga det her. Jeg stoler på han, men liker ikke at han skal på flere dagers julebord hvert år med de andre som kun er opptatt av å enten pule rundt eller være på grisefylla. Jeg sier han må dra hvis han vil, men jeg liker det ikke. Har hørt så mye historier om de andre i firmaet..er menn som nettop har blitt pappa osv. Er jeg rar som ikke liker det her? : S



Anonymous poster hash: 9cb93...52c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du stoler på han spiller det vel ingen rolle? Hva er du redd for da?

 



Anonymous poster hash: 041aa...516
Skrevet

Nei, du er ikke rar som reagerer. Samtidig må du stole nok på mannen din at han får dra.

 

Anonymous poster hash: a2c1e...101

Skrevet

Skjønner godt at du reagerer. Det høres jo ugreit ut. Likevel er det jo hva mannen din gjør som betyr noe for deg og dere. Så du må bestemme deg for om du stoler på han såpass at du likevel tenker det går greit at han drar. Hvis ikke får dere sette dere ned og snakke om det. Du kan jo så klart ikke nekte han å dra, likevel må dere jo finne en måte som gjør at dette føles greit for dere begge!



Anonymous poster hash: dce1b...934
Skrevet

Sikkert mange skrønehistorier som du må ta med en klype salt. 



Anonymous poster hash: 3d0cb...800
Skrevet

Hadde hatt vansker med å respektere og jobbe med kollegaer som har grøftefyllet og pult rundt i dagevis på julebord

 

Anonymous poster hash: 656ee...4fa

Skrevet

Det er forskjell på å dra på strippeklubb, og det å faktisk være utro. Min mann får lov til det første, sistnevnte er uaktuelt. Men han er dønn ærlig selv på hva som skjer på sånne fylleslag, så jeg vet uansett hva som skjer.

 

Stoler du på han?

Skrevet

Jeg stolte på min. Skikkelig familiefar som sjelden er på fylla. Han var utro.

 

Anonymous poster hash: a3319...104

Skrevet

Jeg tror det blir feil å vinkle det dithen at man stoler jo på partneren. JEG hadde ikke hatt noe som helst interesse av å dra på flere dagers fyllefest der jeg måtte gå rundt alene, fordi andre var opptatt av å drikke seg dritings, tafse på strippere og pule tilfeldige forbipasserende. Det hadde ikke vært noe utbytte for MEG i slikt selskap, og jeg hadde da automatisk droppet det. Også av respekt for partneren. På samme måte som jeg ikke drar ut med venninner som er utelukkende på jakt etter et ligg når jeg er lykkelig gift - da blir man jo sittende der for seg selv og ikke ha omgang med venninnene. Jeg drar ut med venninner for å prate, danse, slappe av og ha det gøy. Å sitte ved et bord og vente på fulle venninner som henger seg på hvert eneste mannebein hadde vært skikkelig dårlig kveld for meg, da hadde jeg heller dratt hjem. Julebord er som regel ikke obligatorisk, og man bestemmer selv om man drar eller ikke. Jeg forstår ikke hvilken interesse gifte menn med barn og alt på stell har for å dra rundt med en bunch med horebukker på strippeklubber og rølpebarer der man drikker seg full og har sex på do med en man akkurat har møtt.

Skrevet

Jeg tror det blir feil å vinkle det dithen at man stoler jo på partneren. JEG hadde ikke hatt noe som helst interesse av å dra på flere dagers fyllefest der jeg måtte gå rundt alene, fordi andre var opptatt av å drikke seg dritings, tafse på strippere og pule tilfeldige forbipasserende. Det hadde ikke vært noe utbytte for MEG i slikt selskap, og jeg hadde da automatisk droppet det. Også av respekt for partneren. På samme måte som jeg ikke drar ut med venninner som er utelukkende på jakt etter et ligg når jeg er lykkelig gift - da blir man jo sittende der for seg selv og ikke ha omgang med venninnene. Jeg drar ut med venninner for å prate, danse, slappe av og ha det gøy. Å sitte ved et bord og vente på fulle venninner som henger seg på hvert eneste mannebein hadde vært skikkelig dårlig kveld for meg, da hadde jeg heller dratt hjem. Julebord er som regel ikke obligatorisk, og man bestemmer selv om man drar eller ikke. Jeg forstår ikke hvilken interesse gifte menn med barn og alt på stell har for å dra rundt med en bunch med horebukker på strippeklubber og rølpebarer der man drikker seg full og har sex på do med en man akkurat har møtt.

Ikke jeg heller. : (

 

Anonymous poster hash: 9cb93...52c

Skrevet

Jeg stolte på min. Skikkelig familiefar som sjelden er på fylla. Han var utro.

 

Anonymous poster hash: a3319...104

Hjelp.. hvordan fant du ut det?: ( Ikke sant..det skjer hele tiden. Har valgt å stole på min mann...men det er så vanlig med utroskap..jeg har blitt overnervøs: (

 

Anonymous poster hash: 9cb93...52c

Skrevet

Fy flate så harry.

 

Jeg liker en skikkelig fest, og julebordet hos oss er alltid råmorsomt. Men mange dager på grisefylla med kollegaer..høres skikkelig tacky ut. Og jeg skjønner at du ikke vil at han skal dra. Hadde vært mest skuffet over at mannen ville være med på noe slikt.

Skrevet

Min erfaring er at menn er utro hvis de får sjansen til det. Dessverre.



Anonymous poster hash: 8872b...618
Skrevet

Jeg tror det blir feil å vinkle det dithen at man stoler jo på partneren. JEG hadde ikke hatt noe som helst interesse av å dra på flere dagers fyllefest der jeg måtte gå rundt alene, fordi andre var opptatt av å drikke seg dritings, tafse på strippere og pule tilfeldige forbipasserende. Det hadde ikke vært noe utbytte for MEG i slikt selskap, og jeg hadde da automatisk droppet det. Også av respekt for partneren. På samme måte som jeg ikke drar ut med venninner som er utelukkende på jakt etter et ligg når jeg er lykkelig gift - da blir man jo sittende der for seg selv og ikke ha omgang med venninnene. Jeg drar ut med venninner for å prate, danse, slappe av og ha det gøy. Å sitte ved et bord og vente på fulle venninner som henger seg på hvert eneste mannebein hadde vært skikkelig dårlig kveld for meg, da hadde jeg heller dratt hjem. Julebord er som regel ikke obligatorisk, og man bestemmer selv om man drar eller ikke. Jeg forstår ikke hvilken interesse gifte menn med barn og alt på stell har for å dra rundt med en bunch med horebukker på strippeklubber og rølpebarer der man drikker seg full og har sex på do med en man akkurat har møtt.

 

Men det skjer jo annet på det julebordet også. Det er ikke alle som har sex på do selv om noen har det. Det er ikke alle som tafser på stripperen selv om noen gjør det. For meg er det i hvert fall fullt mulig å delta i det sosiale jeg trives med, men dra hjem eller gå og legge meg hvis det blir et sosialt samspill jeg ikke synes er morsomt eller hyggelig. 

 

Når det er sagt, må jeg innrømme at jeg aldri har opplevd den typen julebord som beskrives her inne eller i media. 

Skrevet

Men det skjer jo annet på det julebordet også. Det er ikke alle som har sex på do selv om noen har det. Det er ikke alle som tafser på stripperen selv om noen gjør det. For meg er det i hvert fall fullt mulig å delta i det sosiale jeg trives med, men dra hjem eller gå og legge meg hvis det blir et sosialt samspill jeg ikke synes er morsomt eller hyggelig. 

 

Når det er sagt, må jeg innrømme at jeg aldri har opplevd den typen julebord som beskrives her inne eller i media. 

 

 

Men hva blir det sosiale når de andre ligger dritings og puler rundt? Du ser dem jo ikke? Så blir ikke sosialt samspill, og man kan da heller ikke dra hjem når det blir kjedelig hvis man for eksempel har dratt med fly og bor på hotell. HI sier at dette er normalen for julebord på jobben hos mannen, så da stiller jeg spørsmålet ved hvilken interesse han har av å dra dit for å bli ditchet og være mest for seg selv, mens andre drikker og puler?

Skrevet

Men hva blir det sosiale når de andre ligger dritings og puler rundt? Du ser dem jo ikke? Så blir ikke sosialt samspill, og man kan da heller ikke dra hjem når det blir kjedelig hvis man for eksempel har dratt med fly og bor på hotell. HI sier at dette er normalen for julebord på jobben hos mannen, så da stiller jeg spørsmålet ved hvilken interesse han har av å dra dit for å bli ditchet og være mest for seg selv, mens andre drikker og puler?

Les innlegget. Hun skriver jo at ikke ALLE puler selv om NOEN gjør det. Med andre ord kan man fint ha det gøy med de som ikke puler rundt eller tafser på strippere.

 

Anonymous poster hash: a219f...ccd

Skrevet

Men hva blir det sosiale når de andre ligger dritings og puler rundt? Du ser dem jo ikke? Så blir ikke sosialt samspill, og man kan da heller ikke dra hjem når det blir kjedelig hvis man for eksempel har dratt med fly og bor på hotell. HI sier at dette er normalen for julebord på jobben hos mannen, så da stiller jeg spørsmålet ved hvilken interesse han har av å dra dit for å bli ditchet og være mest for seg selv, mens andre drikker og puler?

 

Det skjer jo mye før alle er dritings og puler, gjør det ikke? Vet ikke jeg altså, for jeg har som sagt ikke vært på sånne julebord. Ser for meg at man er sammen før middag, at man spiser sammen, og at noen gradvis blir fullere. Har vanskelig for å se for meg at alle møter ravende fulle og ikke kan snakke med hverandre. Har vanskelig for å se for meg at alle andre er så glad i å drikke og pule også, men hva vet vel jeg. Jeg går ofte og legger meg på jobbtur selv om noen andre fortsatt er våkne. Fungerer helt fint det. 

Skrevet

Jeg tror at selv den mest sindige familiefar kan la seg rive med når "alle" de andre legger lista lavt for utroskap på tilstelninger som dette. Dessverre. Jeg hadde satt foten ned. Og makan til ultraharry opplegg da, synes mannen din at noe sånt frister i det hele tatt!?



Anonymous poster hash: c50ee...551
Skrevet

Uansett hva mannen min møtte ønske å gjøre her i verden kunne det aldri falt meg inn og nekte han noe som helst eller bestemme noe som helst. Jeg ville tatt en avgjørelse på være og ikke være på bakgrunn av hva han faktisk gjør og hvordan jeg føler meg med det. Forstår du hva jeg mener? 😂

 

Anonymous poster hash: 9bd58...57f

Skrevet

Hva synes mannen din?

 

Anonymous poster hash: 619df...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...