Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 I så fall: Hvorfor? Anonymous poster hash: f8f6f...75a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Hvorfor skulle noen i Norge ønske seg det? Herfra ser man uendelig klart hvor ødeleggende det ville bli på internasjonalt plan. Ikke minst i NATO-sammenheng. Anonymous poster hash: f33eb...af7
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Hvorfor skulle noen i Norge ønske seg det? Herfra ser man uendelig klart hvor ødeleggende det ville bli på internasjonalt plan. Ikke minst i NATO-sammenheng. Anonymous poster hash: f33eb...af7 Jeg er enig med deg, men jeg registrerer jo at det er enkelte som håper på Trump, uten at jeg har forstått hvorfor. Derfor spør jeg. Anonymous poster hash: f8f6f...75a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Det hele minner om Tyskland på 30-tallet. Trump er ikke ulik Hitler. Anonymous poster hash: 8686b...5ea
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 De fleste Trumptilhengerne i Norge er vel en del av det blåbrune segmentet av befolkningen. Anonymous poster hash: 95d3f...3e5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Jeg håper han vinner. Amerika er ikke lenger det det en gang var. Jeg tror det er begrenset hvor mye han ville fått gjort av de tingende som virker skremmende. Det må noe radikalt til for å få snu den korrupte styringen som er motvekten til Trump. Anonymous poster hash: 7f4ba...260
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Jeg håper han vinner. Amerika er ikke lenger det det en gang var. Jeg tror det er begrenset hvor mye han ville fått gjort av de tingende som virker skremmende. Det må noe radikalt til for å få snu den korrupte styringen som er motvekten til Trump. Anonymous poster hash: 7f4ba...260 Seriøst - tror du Trump vil være mindre korrupt? I så fall, hva bygger du det på? Jeg tror tvert om at han er verre i så måte enn Clinton, måten han har drevet sine firmaer og skapt seg sin formue, unngått skatt osv. osv. Kontakter som har hjulpet ham frem og garantert vil forvente "tilbakebetaling" om han blir president. Ingen tvil om at han kan å være forretningsmann, men at han er uskyldsfri, ikke snakk om. Men det han har gjort er mer skjult siden han ikke har vært politiker. Anonymous poster hash: 99d3c...ff5
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Jeg håper han vinner. Amerika er ikke lenger det det en gang var. Jeg tror det er begrenset hvor mye han ville fått gjort av de tingende som virker skremmende. Det må noe radikalt til for å få snu den korrupte styringen som er motvekten til Trump. Anonymous poster hash: 7f4ba...260 Juhu, du har jammen meg skjønt det. Not.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Noe i meg sier at han ikke ville være så fullstendig gal som han fremstår om han faktisk skulle vinne...kanskje det er ønsketenkning? Jeg ønsker ikke at Trumps skal vinne, men det er et tankekors at så mange amerikanere stemmer på han (ut ifra valgmålingene). Hvordan kan en person som har så lite politisk erfaring, og kommer med så mange kontroversielle og rett ut stupide uttalelser sanke så mange stemmer og i det hele tatt bli nominert? Det sier litt om USA som nasjon at det er mulig! Og DET er langt mer skremmende enn om Trump skulle vinne...han kan man i det minste stoppe i kongress og senat! Clinton er et klart bedre alternativ, men synes det er skummelt med frihandelsavtalene som USA og EU legger opp, og som hun klart støtter eksempelvis TTIP og TISA, som Norge også forhandler om å skulle være en del av. Disse avtalene vil muligens bli torpedert av Trump, som har sagt han vil forsøke å stoppe TTIP. Det er de store korporasjonene som vinner på disse avtalene som gjør et sterkt inngripen i et lands suverenitet, og det skremmer meg. Anonymous poster hash: 2be69...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå