Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Tror dere at mennesker nesten alltid har konsekvente reaksjoner innenfor et kort tidsrom? For eksempel at de reagerer med å heve øyenbrynene hver gang de blir sjokkert, får tårer i øynene hver gang de blir såret osv. Anonymous poster hash: ced74...52b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Nei, det tror jeg er individuelt og at reaksjon kan variere fra situasjon til situasjon, selv om følelsene er noenlunde de samme rundt det. Anonymous poster hash: 853c6...105
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Nei, det tror jeg er individuelt og at reaksjon kan variere fra situasjon til situasjon, selv om følelsene er noenlunde de samme rundt det. Anonymous poster hash: 853c6...105 Hva tenker du om i en og samme samtale? Tenker du for eksempel at dersom en person er frempå med å si seg uenig i en ting, så hadde hun ha gjort det samme dersom hun var uenig i noe mer senere i samtalen? Anonymous poster hash: ced74...52b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Hva tenker du om i en og samme samtale? Tenker du for eksempel at dersom en person er frempå med å si seg uenig i en ting, så hadde hun ha gjort det samme dersom hun var uenig i noe mer senere i samtalen? Anonymous poster hash: ced74...52b Nei, tvert imot. Har man først havnet i krangel én gang, er det mange som kvier seg for å protestere flere ganger. Eller som jeg, jeg er uenig, men resignerer. Anonymous poster hash: 30c59...e20
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Nei, tvert imot. Har man først havnet i krangel én gang, er det mange som kvier seg for å protestere flere ganger. Eller som jeg, jeg er uenig, men resignerer. Anonymous poster hash: 30c59...e20 Takk for svar, interessant å høre hva andre tenker. For akkurat slik tenker jeg også at det kan det være, og slik er jeg i blant selv også. Men opplever også at det også kan gå motsatt vei, at jeg først bare reagerer med å blir helt matt, og så litt senere har ork til å reagere på noe annet med å ta til motmæle. Anonymous poster hash: ced74...52b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Takk for svar, interessant å høre hva andre tenker. For akkurat slik tenker jeg også at det kan det være, og slik er jeg i blant selv også. Men opplever også at det også kan gå motsatt vei, at jeg først bare reagerer med å blir helt matt, og så litt senere har ork til å reagere på noe annet med å ta til motmæle. Anonymous poster hash: ced74...52b Det også. Men én ting lyver ikke: folks kroppsspråk. Man ser at de er uenige, men ikke orker å ta ordet, for eksempel. Sånn er jeg på jobbmøter. Litt sånn passiv-aggressiv. Anonymous poster hash: 30c59...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå