Gå til innhold

20 knebøy om dagen i 2 mnd. Strammere rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste 2 ukene tatt 20 dype knebøy på kvelden før jeg legger meg. Egentlig kun for moro skyld, men vil det vises etter feks 2 mnd? Kjenner at rumpa mi allerede er hardere, men vanskelig å se om noe har skjedd. Har ikke målt noe heller, det gidder jeg ikke 😂

Anonymous poster hash: 25683...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare knebøy og kun 20 stk er ikke så mye. Men for all del, om du er helt uttrent, så er det jo bedre enn ingenting. Men for å få synlige resultater kreves det nok sikkert mer variasjon og øking i reps /vekt .

Anonymous poster hash: 98e0d...246

Skrevet

Som en start kan det absolutt gi resultater, men på sikt har nr. to rett, da krever mer innsats, tyngre utfordringer og litt mer variasjon.

Jeg er veldig utrent etter lang tids sykdom, har de siste par månedene gjort mindre enn det du gjør nå, hi, og jeg ser og kjenner ganske stor forskjell på baken min :)

Anonymous poster hash: ab634...790
Skrevet

20 knebøy er ikke mye. Hvis du ikke har trent noe tidligere, og for å komme i gang er det helt greit. Men hvis du vil se forskjell på kroppen må du øke antall knebøy hver kveld eller hver uke, evt legge på vekt, eller gjøre andre øvelser i tillegg for variasjon.

Knebøy bruker i tillegg mest fremsiden av lårene, baken aktiveres kun sekundært, og hvis du først og fremst vil fokusere på baken ville jeg valgt en annen øvelse.

Skrevet

Kjempebra at du trener men den øvelsen går mest på fremside lår, anbefaler deg og bruke you tube der er det mange videoer som viser hva du kan gjøre hjemme for og trene.

Skrevet

Takk for svar og gode råd! Er veldig utrent, så tenkte d var en fin begynnelse! 😂

Anonymous poster hash: 25683...0e3

Skrevet

Nope.

20 knebøy er ingenting det.

Last ned en mnd program og gjør det hver dag, jeg skal love deg at du ser forskjell.

Anonymous poster hash: d1160...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...