Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Om folk de verken har kontakt med eller kjenner.. fikk en melding for noen dager siden av en jeg knapt snakker med på Facebook at hun mente noe jeg la ut på Facebook som har skjedd med meg ikke var riktig klokt (fått ny kjæreste) ... Må si hun var modig som tørde å si det direkte til meg, men det plager meg at folk liksom later som de bryr seg om en når de aldri tar kontakt for å høre om der går bra med meg men blande seg inn i livet ... er helt greit ???? Så nå er vi ikke venner lengre, fordi hun kunne ha spurt meg først istedenfor på en vennelig måte .... Anonymous poster hash: 5aa66...76e
Gjest Antarctica Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Akkurat hun der er vel ikke noe stort tap.
Chupa chups Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Hun mente du ikke var riktig klok som hadde fått deg ny kjæreste? Hun er ikke i nærheten av klok. Blokker henne og lev livet ditt som du vil!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Jepp siden jeg ikke hadde vært singel så lenge ..... greit med meninger men å bli direkte sur på den måten er vel litt sjokkerende .. spesielt når vi ikke har så godt kontakt fra før av ?! Anonymous poster hash: 5aa66...76e
Chupa chups Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Haha, lurer på hva hun hadde gulpet opp til meg, som gikk rett fra en mann til en annen (ikke offisielt, men likevel...). Hun har virkelig ingen rett til å mene noe som helst. Du må jo bare se humoristisk på at noen har et så ynkelig liv at de trenger å ha en mening om deg og ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå