Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Hvilke vintersko til guttene deres? Sønnen min har brått blitt så stor i beina (39). Vi var ute og kikket etter sko i dag, men innså at "det vanlige valget", Sorel, ble veldig tunge og klumpete til så store føtter. Hva slags vintersko har deres gutter? Vi bor på Vestlandet, vintrene kan være både bitende kalde og milde våte. Anonymous poster hash: 3416c...4f7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg har kjøpt disse til min 2006 gutt med str.40 i sko; https://www.sportamore.no/produkt/115741-viking-eagle-iii-gtx-jr-bla Vi bor og på vestlandet, så håper de holder. Har impregnert de to ganger, og tenkte å gjøre det igjen om noen uker. P.S Med koden Snow16 fikk jeg 30% rabatt på skoene Anonymous poster hash: 57ebe...d04
klg,2 boys now:) Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Har fjellsko i overgangen nå,men sliter med å finne sko når det blir dyp snø.han hadde kamik i fjor,de fungerte godt.men tunge det blir de jo
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Takk for tips! Sønnen min bruker også fjellsko nå om dagen og han forsikret meg om at han ikke fryser på beina. Så det går jo en stund til, men om snøen kommer så bør han ha noe bedre på beina. Anonymous poster hash: 3416c...4f7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Viking, men han bruker bare str 37 da. Anonymous poster hash: 73fc6...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå