Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Fortell! Anonymous poster hash: 694b5...ba7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg er, og har vært i mange år! Har også jobbet i organisasjonen i 5 år. Fantastisk organisasjon. Hva lurer du på, sånn konkret? Anonymous poster hash: 31b4c...a0d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Jeg bare lurer på å bli det. Hva skjer hvis jeg plutselig etter et år finner ut at jeg ikke har råd lengre? Anonymous poster hash: 694b5...ba7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Jeg bare lurer på å bli det. Hva skjer hvis jeg plutselig etter et år finner ut at jeg ikke har råd lengre? Anonymous poster hash: 694b5...ba7 Du kan avslutte ditt fadderskap når som helst :-) Anonymous poster hash: 31b4c...a0d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Har bodd i Afrika (Senegal) i flere år og så hvordan pengene ble fordelt!!! Direktørene og de som jobbet der kjørte i fine fire hukjstrekk. Bodde sikkert herskapelig. Men slik er det desverre i de fleste hjelpeorganisasjoner. Project Abroad vill jeg heller ikke snakke varmt om. Beklager til deg Anyne, som jobber for plan, men å det i det virkelige liv setter ting i perspektiv. Anonymous poster hash: b21f1...b9f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Jeg er, har vært det i 7 år. Ble planfadder når vi fikk barn. 240kr pr mnd. Får brev og info om fadderungen. Helt ok. Men fikk tigge tlf fra plan i vår. Da ble jeg irritert. De ringte å spurte om jeg ikke ville ha en planunge til pga det var krisetilstander en plass. Får jeg flere slike, så sier jeg opp. Jeg selv mener jeg gjør en god gjerning, og vil da ha meg frabedt i å få kadtet over meg dårlig samvittighet fordi jeg ikke vil hs enda en. Jeg støtter også andre organisasjoner månedlig.. Anonymous poster hash: a4bb6...fcb
Anyne Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Har bodd i Afrika (Senegal) i flere år og så hvordan pengene ble fordelt!!! Direktørene og de som jobbet der kjørte i fine fire hukjstrekk. Bodde sikkert herskapelig. Men slik er det desverre i de fleste hjelpeorganisasjoner. Project Abroad vill jeg heller ikke snakke varmt om. Beklager til deg Anyne, som jobber for plan, men å det i det virkelige liv setter ting i perspektiv. Anonymous poster hash: b21f1...b9f Jeg gjør ikke det, var en annen det. Jeg er skeptisk til hva pengene går til, men selgeren var så vanvittig flink at jeg tenkte jeg ville teste det ut.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Har bodd i Afrika (Senegal) i flere år og så hvordan pengene ble fordelt!!! Direktørene og de som jobbet der kjørte i fine fire hukjstrekk. Bodde sikkert herskapelig. Men slik er det desverre i de fleste hjelpeorganisasjoner. Project Abroad vill jeg heller ikke snakke varmt om. Beklager til deg Anyne, som jobber for plan, men å det i det virkelige liv setter ting i perspektiv. Anonymous poster hash: b21f1...b9f Direktørene for Plan? Har vanskelig for å tro at du har fulgt Plan sitt arbeid på kloss hold. Eller mener du bistand generelt? Jeg har også reist mye for Plan, og har overhodet ikke det inntrykket. Kontorene var enkle, og det var ofte frivillige som arbeidet for dem. Plan tar 10% til administrasjon, så det er ikke mye som går til de ansvarlige for organisasjonen. Anonymous poster hash: 31b4c...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå