Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Hei hei. Dere som har lest SVK, husker dere noen av tulleordene og hva de betyr? Jeg skal lage et undervisningsopplegg og så var boka utlånt. Jeg har lest boka, men det er så lenge siden at jeg ikke husker de tulleordene som ble brukt. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg. Anonymous poster hash: f503f...d40
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Agurkulur Hottentott ( men er vel ikke lov lenger) Knytteknusenever Menneskebønner Frysefriskt Svintere enn fortest Krypekrek Barneranet Olifant Møkkefælt Gubbendarius Plaprelyve Skravelere Tynn som en prikk Skvaldrivas Kjæleplaskedyr Fruskbrus Fjertehopp Trampetromper Slipse mine slasker Anonymous poster hash: ef40e...a95
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Tusen takk:) Anonymous poster hash: f503f...d40
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Lyst å dele undervisningsopplegget? Har et bra undervisningsopplegg til heksene som passer til ca. 5. trinn der de går gjennom forskjellige tekstsjangre Anonymous poster hash: 06552...81b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Si ifra hvis du trenger flere ord. Jeg leser boka for eldste😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå