Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Fireåringen har fått det som ligner en pigmentflekk på armen. Det er lysebrunt, rundt 0.5 cm i diameter, ovalformet og helt jevnt på huden. Ser det blir større, og det er noe han har fått i høst. Det blir altså ganske fort større i omkrets. Er det vanlig at de får slike merker så sent eller burde det sjekkes opp? Kan det være en stor fregne eller fødselsmerke? Mye trøtt og udefinere mageproblemer. Ellers frisk og flott. Første barnet så blir litt usikker. Anonymous poster hash: 6f9ce...04e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Det høres ut som det er en såkalt café au lait-flekk. Tror det er vanlig å ha én eller to, men kan være verdt å sjekke hos lege uansett. Anonymous poster hash: f4ad2...1b7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Her er bilde av flekken. Han har også begynt å få fregner på de merkeligste steder. Har fregner selv, så dette er sikkert arvelig. Anonymous poster hash: 6f9ce...04e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Anonymous poster hash: 6f9ce...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå