Gå til innhold

Hater at det er vinter allerede...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh, synes det er helt forferdelig med snø og kulde allerede! Hater å fryse. Hater å kjøre på glatte veier og være livredd for sleng/ miste kontrollen på bilen. Jeg ville ha sommeren tilbake!!

 

Anonymous poster hash: 9fc77...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk gud for at det er vinter, måtte den vare til mai ❄😊

 

Anonymous poster hash: 3565c...657

Skrevet

Helt enig! Jeg hater vinteren!

Skrevet

Da hater du nesten halvparten av året... Prøv å fokusere på det du liker å gjøre om vinteren.

 

Anonymous poster hash: 4f68c...3e5

Skrevet

Jeg liker heller ikke vinter. Glatt, kaldt og masse klær. Er hele tiden redd for å skli.

 

Anonymous poster hash: 8ffe9...473

Skrevet

Det er masse positivt med vinteren, ski, skøyter, nordlys, stjernehimmel, jul, håndball på tv, lange kvelder, peis, strikketøy,ingen plenklipping, ingen fluer eller mygg, rent og vakkert, ingen utendørs grilling, kjøttsuppe og flatbrød osv.

Venn deg til å nyte alt som er gitt med årstiden. Ikke fokuser så mye på det du ikke liker.

 

Anonymous poster hash: ed382...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...