Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Ahh, synes det er helt forferdelig med snø og kulde allerede! Hater å fryse. Hater å kjøre på glatte veier og være livredd for sleng/ miste kontrollen på bilen. Jeg ville ha sommeren tilbake!! Anonymous poster hash: 9fc77...a09
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Takk gud for at det er vinter, måtte den vare til mai ❄😊 Anonymous poster hash: 3565c...657
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Helt enig! Jeg hater vinteren!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Da hater du nesten halvparten av året... Prøv å fokusere på det du liker å gjøre om vinteren. Anonymous poster hash: 4f68c...3e5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Jeg liker heller ikke vinter. Glatt, kaldt og masse klær. Er hele tiden redd for å skli. Anonymous poster hash: 8ffe9...473
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Det er masse positivt med vinteren, ski, skøyter, nordlys, stjernehimmel, jul, håndball på tv, lange kvelder, peis, strikketøy,ingen plenklipping, ingen fluer eller mygg, rent og vakkert, ingen utendørs grilling, kjøttsuppe og flatbrød osv. Venn deg til å nyte alt som er gitt med årstiden. Ikke fokuser så mye på det du ikke liker. Anonymous poster hash: ed382...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå