Gå til innhold

sen mensen, tidlig abort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har en sen mensen, som kan være en tidlig abort. Jeg er der nå. Hadde ikm tirsdag, og begynte å blø i går. 
Hvordan er det for dem som ikke vet engang at de er gravide, de bruker vel tampong og har f.eks sex etter?  Må jeg ta hensyn som ikke bruke tampong og ikke ha sex da? 



Anonymous poster hash: c2a54...fa0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke tatt hensyn til det

Du vet ikke en gang om du har vært gravid

 

Anonymous poster hash: fafa1...5b1

Skrevet

Jeg har fått tre ganske svaaake tester. Men er det ok da? 



Anonymous poster hash: c2a54...fa0
Skrevet

 

Jeg har fått tre ganske svaaake tester. Men er det ok da?

 

Anonymous poster hash: c2a54...fa0

Trist å høre

Ville ikke brukt tampong for sikkerhetsskyld

Lykke til neste syklus.

Vent med sex til du er ferdig å blø.

 

Anonymous poster hash: fafa1...5b1

Skrevet

Så altså ikke ok å bruke tampong om det er så tidlig som at man kan tro det er mensen?

 

Takk :-)

 

Anonymous poster hash: c2a54...fa0

Skrevet

Så altså ikke ok å bruke tampong om det er så tidlig som at man kan tro det er mensen?

 

Takk :-)

 

Anonymous poster hash: c2a54...fa0

Jeg ville droppet både tampong, basseng og sex akkurat nå i tilfelle, ja. Du kan få infeksjon i livmoren. Bruk i så fall kondom hvis du har sex.

 

Anonymous poster hash: 41d36...49c

Skrevet

Jeg ville droppet både tampong, basseng og sex akkurat nå i tilfelle, ja. Du kan få infeksjon i livmoren. Bruk i så fall kondom hvis du har sex.

 

Anonymous poster hash: 41d36...49c

I følge legen min er det der helt unødvendig. Du trenger ikke ta noen spesielle forholdsregler. Den eneste grunnen til å vente med sex er at det kan bli litt vanskeligere å fastslå termin hvis du blir gravid med en gang siden det er vanskelig å vite når du har EL.

Hun sier også at det er litt større sjanse for å bli gravid på nytt rett etter en sa.

 

 

Anonymous poster hash: e4c95...671

Skrevet

Jeg har mistet noen ganger.

 

Jeg har unngått sex, tamponger og bassengbading mens jeg blødde, men utover tamponger, så frister ingen av de tingene meg ved mensen heller.

 

Utover det har jeg levd som normalt.

 

Har blitt gravid igjen svært få uker etter abortene hver gang, har fått positiv test 4-6 uker etter abortene. Og da har jeg gjerne hatt symptomer (oppkast og tretthet) ei uke før jeg tok testen.

 

Anonymous poster hash: 0bf73...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...