Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Mange har en sen mensen, som kan være en tidlig abort. Jeg er der nå. Hadde ikm tirsdag, og begynte å blø i går. Hvordan er det for dem som ikke vet engang at de er gravide, de bruker vel tampong og har f.eks sex etter? Må jeg ta hensyn som ikke bruke tampong og ikke ha sex da? Anonymous poster hash: c2a54...fa0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Ville ikke tatt hensyn til det Du vet ikke en gang om du har vært gravid Anonymous poster hash: fafa1...5b1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Jeg har fått tre ganske svaaake tester. Men er det ok da? Anonymous poster hash: c2a54...fa0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Jeg har fått tre ganske svaaake tester. Men er det ok da? Anonymous poster hash: c2a54...fa0 Trist å høre Ville ikke brukt tampong for sikkerhetsskyld Lykke til neste syklus. Vent med sex til du er ferdig å blø. Anonymous poster hash: fafa1...5b1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Så altså ikke ok å bruke tampong om det er så tidlig som at man kan tro det er mensen? Takk :-) Anonymous poster hash: c2a54...fa0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Så altså ikke ok å bruke tampong om det er så tidlig som at man kan tro det er mensen? Takk :-) Anonymous poster hash: c2a54...fa0 Jeg ville droppet både tampong, basseng og sex akkurat nå i tilfelle, ja. Du kan få infeksjon i livmoren. Bruk i så fall kondom hvis du har sex. Anonymous poster hash: 41d36...49c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Jeg ville droppet både tampong, basseng og sex akkurat nå i tilfelle, ja. Du kan få infeksjon i livmoren. Bruk i så fall kondom hvis du har sex. Anonymous poster hash: 41d36...49c I følge legen min er det der helt unødvendig. Du trenger ikke ta noen spesielle forholdsregler. Den eneste grunnen til å vente med sex er at det kan bli litt vanskeligere å fastslå termin hvis du blir gravid med en gang siden det er vanskelig å vite når du har EL.Hun sier også at det er litt større sjanse for å bli gravid på nytt rett etter en sa. Anonymous poster hash: e4c95...671
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Jeg har mistet noen ganger. Jeg har unngått sex, tamponger og bassengbading mens jeg blødde, men utover tamponger, så frister ingen av de tingene meg ved mensen heller. Utover det har jeg levd som normalt. Har blitt gravid igjen svært få uker etter abortene hver gang, har fått positiv test 4-6 uker etter abortene. Og da har jeg gjerne hatt symptomer (oppkast og tretthet) ei uke før jeg tok testen. Anonymous poster hash: 0bf73...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå