Gå til innhold

Motetips


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode motetips til meg?

 

Går ikke i ukomfortable klær, så skjorter og bluser blir det lite av, da jeg ikke slapper av. Og jeg fryser lett så har gjerne flere lag.

Typiske klær jeg går i er svart bukse, tynn genser/trøye og cardigan eller en vanlig genser. Føler meg som en grå mus.

 

Prøver å sprite litt opp med litt farger, men går mye i grått, men synes i hvert fall det er bedre enn svart.

 

Fasongen min er timeglass med smaleste område rett under brystene. Har brede hofter/stor rompe så klær som henger rett ned gjør meg ofte større....

 

Hva er ditt beste tips til meg?



Anonymous poster hash: a6e52...741
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverdagskjoler med empireliv eller a-form, evt tettsittende hvis du er komfortabel med det. Tykke strømper og cardigan utenpå. Du kan også ha ullsinglet under hvis du fryser veldig.

 

Anonymous poster hash: dc58d...419

Skrevet

Takk for svar :) Flere tips?



Anonymous poster hash: a6e52...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...