Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Noen som har noen gode motetips til meg? Går ikke i ukomfortable klær, så skjorter og bluser blir det lite av, da jeg ikke slapper av. Og jeg fryser lett så har gjerne flere lag. Typiske klær jeg går i er svart bukse, tynn genser/trøye og cardigan eller en vanlig genser. Føler meg som en grå mus. Prøver å sprite litt opp med litt farger, men går mye i grått, men synes i hvert fall det er bedre enn svart. Fasongen min er timeglass med smaleste område rett under brystene. Har brede hofter/stor rompe så klær som henger rett ned gjør meg ofte større.... Hva er ditt beste tips til meg? Anonymous poster hash: a6e52...741
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Hverdagskjoler med empireliv eller a-form, evt tettsittende hvis du er komfortabel med det. Tykke strømper og cardigan utenpå. Du kan også ha ullsinglet under hvis du fryser veldig. Anonymous poster hash: dc58d...419
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Takk for svar Flere tips? Anonymous poster hash: a6e52...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå