Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Er på AAP og må finne meg praksisplass for å få prøvd ut arbeidsevnen min. Sitter nå og lurer på om jeg skal ringe bedrifter eller sende mail? Jeg er ingen god selger og sliter med å klare å selge meg selv. Selge noen ting som helst egentlig. Ikke vet jeg helt hva jeg skal si heller. Gruver meg skikkelig til å ringe og har vondt i maven. Ville dere sendt mail eller ringt? Anonymous poster hash: 26459...b29
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg tatt med meg CV og trappet personlig opp og fått snakket med arbeidsgiveren ansikt til ansikt:) Anonymous poster hash: 640f5...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå