Gå til innhold

Ringe eller sende mail?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på AAP og må finne meg praksisplass for å få prøvd ut arbeidsevnen min. 

Sitter nå og lurer på om jeg skal ringe bedrifter eller sende mail?

Jeg er ingen god selger og sliter med å klare å selge meg selv. Selge noen ting som helst egentlig. 

Ikke vet jeg helt hva jeg skal si heller. Gruver meg skikkelig til å ringe og har vondt i maven.

 

Ville dere sendt mail eller ringt?



Anonymous poster hash: 26459...b29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg tatt med meg CV og trappet personlig opp og fått snakket med arbeidsgiveren ansikt til ansikt:)

 

Anonymous poster hash: 640f5...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...