Gå til innhold

Min svigermor er fantastisk ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange tråder om disse svigermødrene, men jeg nekter å tro at alle er så ille.

Min er fantastisk! Fra dag en har hun ønsket meg velkommen. Hun er flink til å gi meg komplimenter og flink til å gi meg konstruktiv kritikk. Hun er raus og gavmild, og hun hjelper oss så mye med barna. Hun henter i bhg og lager middag til oss alle-og hun elsker å gjøre det, hun føler ikke hun må! I tillegg er hun så rettferdig og god. Har etter ti år med mannen fått et utrolig nært og godt forhold.

Flere med en fantastisk svigermor? Synes dere bør hylle de og vise de at dere setter pris på de og ❤️

Anonymous poster hash: c2a06...15e

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jepp, min også! Hun er dessverre gammel og syk, men har likevel et fantastisk humør, og ønsker alltid å glede andre.

Skrevet

Jeg har også en fantastisk svigermor! Jeg ringer og snakker med henne minst en gang i uka. Vi har mange gode samtaler om alt mellom himmel og jord. Tror jeg snakker oftere med henne enn det mannen min gjør.

Hun er veldig nøye på å ikke tråkke over noen grenser, hun er veldig flink til å følge opp ifht barnet vedr. alt fra leggetider og mat når hun er på overnatting osv osv osv osv osv osv.

Anonymous poster hash: 04a3e...c98
Skrevet

Jeg har også en fantastisk svigermor! Jeg ringer og snakker med henne minst en gang i uka. Vi har mange gode samtaler om alt mellom himmel og jord. Tror jeg snakker oftere med henne enn det mannen min gjør.

Hun er veldig nøye på å ikke tråkke over noen grenser, hun er veldig flink til å følge opp ifht barnet vedr. alt fra leggetider og mat når hun er på overnatting osv osv osv osv osv osv.

Anonymous poster hash: 04a3e...c98

Jeg snakker og mer enn hva mannen min gjør ❤️ Og hun følger de "reglene" vi har satt for barna mine, noe min mor IKKE gjør og som fører til frustrasjon og mye krangel.

Skrevet

Min svigermor er dessverre psykisk syk så det går ikke å ha en normal samtale med henne. Da et av hennes barnebarn lå inne på sykehus for en alvorlig lidelse lo ho hun bare å synes det hele var morsomt.

Kunne glatt byttet henne ut.

Anonymous poster hash: e2fd5...58e
Skrevet

Har verdens beste svigermor! Hun har tatt imot meg med åpne armer, mistet selv min mor i ung alder og må nesten si at jeg er nærmere henne enn jeg noen gang var med min egen mor. Hun hjelper og støtter oss stort i hverdagen. Vi er nærmeste naboer og omgås daglig. Hun lever og ånder for snie barnebarn. Hun respekterer våre grenser og er flink til å gi tilbakemelding - både positiv og negativ. Den siste tiden har jeg begynt å grue meg til den dagen hun ikke er her lenger.

Anonymous poster hash: af1cd...7d4
Skrevet

Så mange tråder om disse svigermødrene, men jeg nekter å tro at alle er så ille.

At noe forteller om de grusomme svigermødrene sine betyr jo ikke at alle svigermødre er grusomme. Like lite som at alle menn er utro fordi det fortelles om tilfeller av utro ektemenn her inne.

Folk må få fortelle om sine dårlige erfaringer med andre mennesker uten at det skal opprettes "forsvarstaletråder". Alle skjønner at de aller fleste svigermødre er allrighte folk, på samme måte som de fleste svigerdøtre, svigersønner, fedre, mødre, tanter osv er det. Men det finnes altså unntak.

Anonymous poster hash: f6d8c...5bb

Skrevet

Så ille? Jeg håper inderlig at langt fra de fleste er så ille som min svigermor :P 

Og jeg synes faktisk jeg må få skryte av min egen mor som er snill og hjelpsom! Og kjempesnill mot sin svigersønn ;) Så hun er jo svigermor hun og.. Og han regner henne som en SNILL svigermor :) !!!!

Anonymous poster hash: 55897...641
Skrevet

At noe forteller om de grusomme svigermødrene sine betyr jo ikke at alle svigermødre er grusomme. Like lite som at alle menn er utro fordi det fortelles om tilfeller av utro ektemenn her inne.

Folk må få fortelle om sine dårlige erfaringer med andre mennesker uten at det skal opprettes "forsvarstaletråder". Alle skjønner at de aller fleste svigermødre er allrighte folk, på samme måte som de fleste svigerdøtre, svigersønner, fedre, mødre, tanter osv er det. Men det finnes altså unntak.

Anonymous poster hash: f6d8c...5bb

Joda. Men dw fleste tråder er jo ikke hyggelige om det tema, så tenkte det kunne være fint med en hyggelig tråd. Men såklart måtte det komme en slik slibrig kommentar, noen klarer bare ikke å la være.

Skrevet

Har også en helt fantastisk svigermor (og svigerfar), ble tatt i mot med åpne armer :) Det er ikke måte på hvordan de stiller opp for oss og barna, de passer på at vi alle har det bra. Jeg kan prate med svigermor om alt, og hun spør ofte om hvordan det går med meg :) Hun er rett og slett min mor nr 2, fantastisk dame! <3

Skrevet

Min er også helt fantastisk :) har ikke truffet på noen forferdelig svigermor noensinne (heldigvis).

Skrevet

Så ille? Jeg håper inderlig at langt fra de fleste er så ille som min svigermor :P

Og jeg synes faktisk jeg må få skryte av min egen mor som er snill og hjelpsom! Og kjempesnill mot sin svigersønn ;) Så hun er jo svigermor hun og.. Og han regner henne som en SNILL svigermor :) !!!!

Anonymous poster hash: 55897...641

Samme her. Min mor er grei mot samboer men dessverre så er mora til samboer ikke grei. Samboer valgte selv å bryte kontakten med henne, jeg foreslo det aldri.

Anonymous poster hash: 9c949...530

Skrevet

Min er fantastisk! Fra dag en har hun ønsket meg velkommen. Hun er flink til å gi meg komplimenter og flink til å gi meg konstruktiv kritikk. Hun er raus og gavmild, og hun hjelper oss så mye med barna. Hun henter i bhg og lager middag til oss alle-og hun elsker å gjøre det, hun føler ikke hun må! I tillegg er hun så rettferdig og god. Har etter ti år med mannen fått et utrolig nært og godt forhold.

Flere med en fantastisk svigermor? Synes dere bør hylle de og vise de at dere setter pris på de og ❤️

Det er lettere å skrive og spørre om råd om fæle svigermødre og menn her inne,enn å fortelle om alle som er fantastiske 😊

Anonymous poster hash: d7b2f...245

Skrevet

Joda. Men dw fleste tråder er jo ikke hyggelige om det tema, så tenkte det kunne være fint med en hyggelig tråd. Men såklart måtte det komme en slik slibrig kommentar, noen klarer bare ikke å la være.

Så å påpeke at noen svigermødre ikke er greie, anses som en slibrig kommentar. Men å skrive nedsettende om sin egen mor;-det er ok? *knis*. jeg synes den som kommenterte ovenfor ga et godt og reflektert innlegg jeg.

Anonymous poster hash: 852ef...37e

Skrevet

Min er også fantastisk! :)

Anonymous poster hash: 2e06a...3d1

Skrevet

Det er min også. Snill og sporty. Alt kan fikses er hennes motto tror jeg. 😀

Anonymous poster hash: 258a5...70a

Skrevet

Jeg har en fantastisk ex svigermor ❤ elsker henne! Forholde med sønnen er over men det er forsatt naturlig å selvfølgelig at jeg å ungen pakker bagen å drar til farmor og farfar en ukes tid om vi har muligheten, de blir så glade mår vi kommer å jeg føler meg så velkommen å ønsket der! Er så glad familien på fars siden fortsatt er interessert i å ha det samme forholdet som vi hadde før bruddet ^^,

Anonymous poster hash: 91a62...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...