Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Du er uenige med samboern din å sier: -Jeg orker ikke mer, jeg drar bort i kveld! -Det gjør du ikke! -Jo det gjør jeg! -Det er jeg som har betalt for bilen. Det er min bil! -Vi begge eier bilen. -Ja bare reis du. Men da ringer jeg politiet å melder den stjålet! (Jeg fikk helt sjokk jeg, at han kunne si det til meg. Dette skjedde for tre uker siden, og jeg har enda ikke kommet over det. Jeg dro ikke.). En kveld var jeg så svimmel. Han hadde lagt seg først, og så kommer jeg. Jeg klarer ikke å legge meg ned, jeg sitter i senga. -jeg ber om hjelp, spør etter en glass vann. Han ble kjempesur på meg. Trampa bort og kjefta på meg mens han hentet vannet. Jeg ble lei meg. Jeg fikk ikke "trøst eller omsorg" da jeg var så svimmel. Gråt meg i søvn med en irritert gubbe bak meg :-( Anonymous poster hash: 66b6b...664
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg hadde dratt. Han høres ikke ut som en omsorgsfull person som bryr seg, er glad i deg, elsker deg. Han høres ut som en person som bare tenker på seg selv og sitt. Anonymous poster hash: 63f0c...9da
Scubapro67 Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Du er uenige med samboern din å sier: -Jeg orker ikke mer, jeg drar bort i kveld! -Det gjør du ikke! -Jo det gjør jeg! -Det er jeg som har betalt for bilen. Det er min bil! -Vi begge eier bilen. -Ja bare reis du. Men da ringer jeg politiet å melder den stjålet! (Jeg fikk helt sjokk jeg, at han kunne si det til meg. Dette skjedde for tre uker siden, og jeg har enda ikke kommet over det. Jeg dro ikke.). En kveld var jeg så svimmel. Han hadde lagt seg først, og så kommer jeg. Jeg klarer ikke å legge meg ned, jeg sitter i senga. -jeg ber om hjelp, spør etter en glass vann. Han ble kjempesur på meg. Trampa bort og kjefta på meg mens han hentet vannet. Jeg ble lei meg. Jeg fikk ikke "trøst eller omsorg" da jeg var så svimmel. Gråt meg i søvn med en irritert gubbe bak meg :-( Anonymous poster hash: 66b6b...664 Dersom dere ikke har felles småbarn i huset, hadde jeg dratt til en venninne eller familie og overnattet der. - Pappa'n -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå