Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg var i selskap tidligere i dag. Da ble jeg trukket til side av jentas farmor, som sa at jeg ikke skulle kjøpe adventskalender til jenta på snart 8, for de hadde kjøpt en fin kalender som hun skulle få i bursdagsgave. Jeg sa at vi allerede hadde kjøpt en til henne, i tillegg til at bestemor alltid lager kalender. DA fikk jeg til svar at 'ja men denne er mye bedre, det er ingen VANLIG kakender". Jeg ble helt paff. Så i tillegg til at jentungen skal få en adventskalender i bursdagsgave, som er en dårlig idé. (Blir eneste gave fra disse), så rakker hun ned på adventskalendrene som hun har gått fra før. Jeg synes det var frekt. Ble så paff at jeg ikke klarte svare tilbake. Jeg burde jo ha sagt at 'det er ingen VANLIGE kalendre hun får heller.. off måtte bare få det ut... Anonymous poster hash: 00db2...55f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Da får hun den i tillegg. Jentas farmor bestemmer ikke over jentas kalendere og dere bestemmer ikke over farmors gave. Anonymous poster hash: 25d92...b90
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Jeg synes det var en koselig idé. Vent til du ser hva det er før du dømmer, kanskje den er helt super? Er "bestemor" din bestemor eller barnets mormor? Anonymous poster hash: 5979a...7fd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 I-landsproblem 😉 Heldig jente som får ekstra omtanke 😊 Anonymous poster hash: ec0be...565
Mandala Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 (endret) Å, herregud. Alt man kan lage problemer ut av og ta seg nær av hvis man går inn for det. Endret 7. november 2016 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Fri og bevare meg vel. Er ikke gaven bra nok? Stakkars barnet ditt som har slik en heks til bestemor. Anonymous poster hash: 9edf6...081
dutte<3 Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Jo kalenderen er sikkert super den. Jeg ble nok litt sår fordi hun rakket ned på mine kalendere. Syntes det var litt unødvendig for å fremme sin egen gave. ER helt enig I at det er et i-landsproblem.
Mandala Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Jo kalenderen er sikkert super den. Jeg ble nok litt sår fordi hun rakket ned på mine kalendere. Syntes det var litt unødvendig for å fremme sin egen gave. ER helt enig I at det er et i-landsproblem. Du liker åpenbart å tolke ting som blir sagt. Jeg hadde aldri tenkt at den setningen hennes var å rakke ned på deres kalendere. De aller fleste gir ganske ordinære og vanlige kalendere. Så hvis hun har laget eller fått tak i en spesiell, så må da det bare være morsomt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Nå må du ikke være så hårsår. At farmor har kommet over en helt spesiell kalender som hun gleder seg til å gi barnebarnet betyr da ikke at deres ikke er bra nok. Da får jenta i år tre kalendere, tipper hun blir strålende fornøyd, og det er vel det viktigste er det ikke? Anonymous poster hash: 4a85c...d5c
dutte<3 Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 Jeg la nok alt for mye i den setningen. det er godt å få det påpekt. Jeg tolker alt for mye, -at jeg liker å gjøre det er nok ikke helt riktig. Har alltid vært sånn, og det er ikke en fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå