Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Når konvolutten med navnet til fredsprisvinneren ble overlevert sa mottaker "Vi er i fryseboksen" Hva betyr det? Anonymous poster hash: de202...050
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 At tildeling til kinesisk dissident kaster Norge ut i kulden i forholdet til kina. Anonymous poster hash: ab3b8...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå