Gå til innhold

Hjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke åpnet en eneste regning siden april 😥 (Har det viktigste på avtalegiro) men det er sikkert noe i de regningene som kommer også... aner ikke hvorfor MRN jeg har rett og slett fått angst for det.. tenkt hver dag siden august at nå må jeg gjøre det!!

 

Det vi har på avtalegiro er:

Huslån

Strøm

TV/nett

Bhg

Bil

Forsikringer

Treningsmedlemskap.

Lisens.

 

Men vi har ikke kommunale avgifter eller andre div regninger si typ regning fra lege eller for linser osv... hvorfor har det blitt slik? At jeg ikke klarer å åpne de!! De ligger der da..men jeg bare klarer ikke....

 

Hjelp? 🙏🏼 Gode råd ?

 

Anonymous poster hash: 13bfa...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpne de og betal.

 

Anonymous poster hash: ebde3...afe

Skrevet

Kan ikke mannen gjøre det? Be om økonomisk rådgivning hos Nav kanskje.

Skrevet

Du skriver vi. Da lurer jeg på hvorfor i alle dager ikke mannen har gjort det



Anonymous poster hash: 0adc7...897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...