Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Har ikke åpnet en eneste regning siden april 😥 (Har det viktigste på avtalegiro) men det er sikkert noe i de regningene som kommer også... aner ikke hvorfor MRN jeg har rett og slett fått angst for det.. tenkt hver dag siden august at nå må jeg gjøre det!! Det vi har på avtalegiro er: Huslån Strøm TV/nett Bhg Bil Forsikringer Treningsmedlemskap. Lisens. Men vi har ikke kommunale avgifter eller andre div regninger si typ regning fra lege eller for linser osv... hvorfor har det blitt slik? At jeg ikke klarer å åpne de!! De ligger der da..men jeg bare klarer ikke.... Hjelp? 🙏🏼 Gode råd ? Anonymous poster hash: 13bfa...f12
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Åpne de og betal. Anonymous poster hash: ebde3...afe
TPK Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Kan ikke mannen gjøre det? Be om økonomisk rådgivning hos Nav kanskje.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Du skriver vi. Da lurer jeg på hvorfor i alle dager ikke mannen har gjort det Anonymous poster hash: 0adc7...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå