Gå til innhold

11år......jente...hva gir jeg i kalendergave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunbhar ørten lipglosser, neglelakker, hårstrikk, sokker og truser.....

Anonymous poster hash: eff6e...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ha kalendergaver? Hvorfor ikke bare nøye seg med en enkel sjokoladekalender??

Anonymous poster hash: e0ed5...5e5

Skrevet

og hun har ingen interesser?

Nå er vår 3 år yngre, men her blir det forskerfabrikken sin (halvparten) + diverse småtteri som hun ønsker seg og/eller trenger.

Anonymous poster hash: 0a75e...275
Skrevet

Hvorfor få enda mer ting? 24 gaver før jul, hva er vits?

Anonymous poster hash: f82c5...293

Skrevet (endret)

Hva med å gi henne boken "Julemysteriet" av Jostein Gaarder til henne? Les et kapittel sammen hver dag frem til jul. Gjør litt ut av det og lag en adventssamling fir hele familien.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Små sjokoladebiter, tyggis, opplevelser dere likevel skal gjøre sammen som f.eks kinobilletter til årets julefilm o.l, en morsom pepperkakeform, vanter, skjerf, refleks.

Anonymous poster hash: 3dfcf...7f0

Skrevet

Opplevelseskalender, med vanlige desemberaktiviter. Bake pepperkaker. Lage pepperkakehus. Dekorere huset. Kino. Handle gaver. Stå på skøyter/ski/ake. Ta middagen ute på primus. Enkle, vanlige ting.

Anonymous poster hash: 0d9c3...1df

Skrevet

Hvorfor ha kalendergaver? Hvorfor ikke bare nøye seg med en enkel sjokoladekalender??Anonymous poster hash: e0ed5...5e5

Tja, hvorfor ikke?

Vel, må er det nå engang slik her at alle jentene har en "10 kroners-sjokoladekalender" og en pakkekalender i tilegg.

Slik har det altid vert.

Tror det ville bli kjipt for den ene som ikke fikk pakkekalender.

Når hentene kommer hit om morran før dkolen, og det opplyses om, og gledes over div pakker, så skal mi sitte der og ikke ha noe??

Det er ikke godt det heller.

Anonymous poster hash: eff6e...b9c

Skrevet

Reflekser, ny tannbørste, (jule)pynt til rommet, deksel til mobil, artige penner og skolesaker, små flasker med dusjsåpe og sjampo til å ha i gymbagen. Godter i helga.

En av dagene før jul får min julegenser :)

Enklere liv selger isbrodder til barn, det fikk de i fjor. Var litt dyre, men verdt det!

Skrevet

Flakslodd, blad, glitterpenner, kule blyanter (de har med sitater og kule mønster på Notabene), badebombe (om dere har badekar), votter, lue/pannebånd, små fargebøker for voksne, ringer/armbånd/smykke fra feks glitter, klemmer/hårstrikk, julepynt til rommet, tøfler, magneter, tusjer, kinobillett, godteri

Anonymous poster hash: f3d68...afe

Skrevet

ebay ebay ebay :) billige smykker,ringer,hårband osv :) har kjøpt nydlige smykker til mi på 10 år til under 10 kr :)

Anonymous poster hash: d6152...032
Skrevet

Min tiåring synes det er helt greit å droppe pakkekalender i år, hun har alltid hatt det også. Tidligere år har besteforeldre kjøpt store deler av pakkene, og det har endt med å være en del barnslige ting som bare blir liggende.

Så i år får 10-åringen velge mellom flax-kalender og kalender fra Glitter. og hun er storfornøyd med det.

Hvis jeg skulle laget kalender til tiåringen i år, bille jeg ha pakket inn litt godteri, vanter, sokker, truser, viskelær, hårstrikker...

Anonymous poster hash: 085eb...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...