Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Jeg er alene med tre barn og selv om økonomien er ok er det ikke rom for mange dyre kjøp. De to yngste arver det meste bortsett fra sko, og er veldig fornøyde med det heldigvis ☺ Eldste har akkurat startet på u-skolen og blir 14 på nyåret. Han vokser enormt om dagen og samtidig er han blitt mye mer bevisst på hva som er kult og ikke... Nå trenger han ny vinterjakke, og avtalen er at han skal finne noe han liker innenfor en pris jeg synes er grei😉 Hva går deres 14 år gamle gutter med? Min er veldig aktiv innnenfor fotball, og ellers går det stort sett i sportsklær... Gjerne linker om dere har☺ Anonymous poster hash: e37ae...c0f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Kjøpte pent brukt Svea parkas på Finn! Anonymous poster hash: 6bf3c...636
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Min sønn på 13 har en Quicksilverjakke, kjøpt på salg til 699,- Da storebror var på samme alder hadde han en jakke fra Outfitters Nation. De har også hatt jakke fra Stormberg, kjøpt når de har hatt sånne 50% på alle jakker kampanje. Siden vi bor helt ved kysten er det helt avgjørende at jakkene er vanntette, her er det mer sludd og regn enn snø i løpet av vinteren. Anonymous poster hash: 74cff...a0a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Her er det coachjakke fra Adidas med fotballklubbens navn på ryggen.og guttens initialer på brystet. Klubben har gjerne avtale om tøy med en sportsbutikk? Da får du prosenter på tøyet. Store gode jakker, varme og tåler både regn og snø. Anonymous poster hash: 5777e...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå