Gå til innhold

Når slutter barna med typisk barnebursdag hvor alle er invitert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller når går de over til å kun invitere noen få venner på pizza og film? 

Har nettopp hatt barnebursdag for 15 seksåringer og phu, det var litt av et aktivitetsnivå! Gleder meg litt til det blir litt mer avslappa opplegg for mor og far. 

Jeg tenker en gang mellom 10 til 12 år? 

Anonymous poster hash: 96dd5...e36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller når går de over til å kun invitere noen få venner på pizza og film? 

Har nettopp hatt barnebursdag for 15 seksåringer og phu, det var litt av et aktivitetsnivå! Gleder meg litt til det blir litt mer avslappa opplegg for mor og far. 

Jeg tenker en gang mellom 10 til 12 år? 

Anonymous poster hash: 96dd5...e36

nå har ikke jeg så store barn som 10-12 år, men jeg ser for meg at så lenge det er snakk om barn i en klasse så er det alle eller ingen. alle jentene, eller alle guttene om en skal ha det mindre. å være 10-12 år og være den ene som aldri blir invitert er svært sårt og barna som de fortsatt er er ikke klare til å håndtere en slik situasjon på en positiv måte. 

det er snakk om noen timer for oss voksne i forhold til et barneselskap, men for det barnet som aldri får mulighet er det snakk om "hele verden". 

vi foreldre skal gå forran og gi barna våre gode verktøy å jobbe med når de blir voksne. detå å se på inkludering som naturlig er ett av de viktigste!

Anonymous poster hash: 37a0a...f7f

Skrevet

Da datteren min fylte 11 bakte og pyntet hun med de nærmeste venninnene og så kom hele klassen i bursdag. Jeg og faren var jo der og serverte med hjelp av lillesøster, men det var ikke noe styr. Det var til og med to stykker som reiste seg og holdt tale. Det var ingen krangling eller slåssing. Dedanset, lekte og spiste. Det er ikke noe stort styr å ha selskap når barna blir då store. Det kommer vi nok til å fortsette med så lenge de har lyst.

Anonymous poster hash: a4ebf...c2f

Skrevet

Det er vanlig ut barneskolen. Men det blir mye lettere med årene! Hadde 15 10 år gamle gutter i bursdag i høst, de er nå mest opptatt av å "chille" 😉

Anonymous poster hash: 56659...1f6

Skrevet

Ut barneskolen er mest vanlig her, men det er noen få som slutter før og det er helt ok det også for det er ikke alle barn som selv liker så store selskaper.

Har en datter på 10, der er det ingen som har bedt bare noen få enda.

Har en sønn på 12, der er det 2 av 17 gutter i klassen som har bedt bare noen få, resten har hatt alle helt frem til nå ihvertfall.

Anonymous poster hash: 33e76...7ea
Skrevet

Vi har ikke planer om fler. 9 år er neste bursdag. Jeg orker faktisk ikke så mange pøbler i hus på en gang.

Ikke kan de sitte stille å spise, de er stygge med hverandre osv.

Anonymous poster hash: 99885...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...