Gå til innhold

kjæresten sa han akuratt hadde våknet da han ringte, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sett han aktiv på fb i 2 timer.

Hvordan reagere? Eller la det gå?

Anonymous poster hash: fccac...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg, LITT kontrollerende eller?

Anonymous poster hash: 16a95...1be

Skrevet

Hjelp! Løp! Han altså.....

Anonymous poster hash: b612d...6ed

Skrevet

Jeg så han blandt fler var aktiv. Reagerte ikke på det. Men hvorfor ikke bare si at han våknet tidligere, eller ikke si noe om det?

Skrevet

Gjør mot andre det du vil de skal gjøre mot deg. Vil du ha hatt en konflikt pga du ikke ringte m en gang du slo opp øya?

Unødvendig å lyve om det, men kan være han akkurat hadde stått opp da han ringte.

Anonymous poster hash: c2e6e...eda

Skrevet

Hva mener du selv, Hi? Hvorfor reagerer du ev. på dette?

Han kan jo ha vært aktiv på fb og så sovet etterpå?

Er du veldig sjalu, Hi, eller har du grunner til å ikke stole på ham?

Anonymous poster hash: 93267...938
Skrevet

Du er kontrollerende. 

Kanskje han har ligget i senga og trykket på mobilen en stund før han sto opp og var klar for å ringe?

Anonymous poster hash: d85a4...383
Skrevet

Jeg ville nok ikke sagt at jeg fikk det med meg men notert det og fulgt med videre. Lyver han flere ganger er det et mønster. En skal ikke se på enkelthendelser, en skal se på mønster. 

Anonymous poster hash: fb6ea...799
Skrevet

Godt mulig han har ligget i senga og trykka på mobilen, men jeg hadde uansett ikke likt det snevet av uærlighet. Men hadde nok ikke sagt noe om det ikke dukket opp flere ting.

Anonymous poster hash: 50ff0...641
Skrevet

Veldig lite som skal til for å være "aktiv" på Facebook, da. Om du har appen på mobilen med pushvarsel vil du stå som aktiv når du får et sånt et, om du har vært på Facebook på dataen og ikke lukket skjermen/skrudd av dataen vil du også stå som pålogget. Så nei, det hadde jeg ikke tenkt noe om ;)

Anonymous poster hash: 06104...885

Skrevet

Du må ta deg sammen rett og slett... Dette er ikke noe å henge seg opp i. Ikke nevn det til han.

Anonymous poster hash: 6e24d...df7

Skrevet

Hvis jeg var han typen ville jeg ha følt meg kvalt.

Anonymous poster hash: 416cf...28e

Skrevet

Dæven ! Snakk om å kontrollere kjæresten sin .

Anonymous poster hash: d3bec...181

Skrevet

Det spørs om du har en grunn til å synes at det er urovekkende..? Det i seg selv er ikke så ille. Mistenker du at han ligger og skriver med ei elskerinne natta lang, kan du jo følge med videre..

Anonymous poster hash: c6cc1...e3a

Skrevet

Er snevet av uærlighet. Må slå på mobildata for å være aktiv.

Skrevet

Jeg har ikke face-appen, men hr facebook-fanen oppe hele tiden. Sæ jeg er aktiv 24/7.

Men jeg sover også! Selv om jeg er "aktiv".

Anonymous poster hash: b7a31...f57

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan du ville 'tatt tak i det'? Hvordan ville du stilt spørsmålet om han virkelig sov eller låg og surfet på nett? Uten å fremst som sprøyte hakke gal, altså.

Skrevet (endret)

Har opplevd å få melding midt på natta med spørsmål om hva jeg gjorde oppe så sent, vistest som aktiv i appen. Ingen vart hjemme til å snike på telefonen min heller. Så er du nå så sikker på at han faktisk vart aktiv?

Med et slikt kontrollbehov synes jeg du burde skaffe hjelp, må være vondt å gå med en slik "krig" i kroppen.

Endret av QueeenBeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...